• چه دعایی در ماه رجب بخوانیم تا حتما دعایمان مستجاب شود - دنیای ...

    boxiaozui.com/.../چه+دعایی+در+ماه+رجب+بخوانیم+تا+...Translate this page
    چه دعایی در ماه رجب بخوانیم تا حتما دعایمان مستجاب شود ... یکی از دلایلی که به دعا های ما پاسخ داده نمی شود این است که ما در درخواست می کنیم ولی در حقیقت احتمال دریافت ...
  • چگونه دعا کنیم که دعایمان زودتر مستجاب شود؟ | مرکز ملی ... - خانه

    www.pasokhgoo.ir/node/1190Translate this page
    دعا در شب‏هاى ماه رمضان و رجب و دهه اول ذى‏الحجه و غیر آن دعا را به اجابت نزدیک مى‏کند. ... را اصلاح کنید؛ امر به معروف و نهى از منکر کنید تا خدا دعایتان را مستجاب کند.(15)
  • چه کنیم که دعاهایمان مستجاب شود؟ - مستر پاتوق - رز بلاگ

    mrpatogh.rozblog.com/چه-کنیم-که-دعاهایمان-مستجاب-...Translate this page
    می‌کند که "چه کار کنیم حتما دعایمان مستجاب شود و استجابت یقینی و قطعی گردد؟" ... حضرت ..... چه دعایی در ماه رجب بخوانیم تا حتما دعایمان مستجاب شود - دنیای اینترنت.
  • بزرگترین مرکز سرگرمی ایران - دعاهای مشکل گشا و شفا بخش

    masoud10.mihanblog.com/extrapage/doaaTranslate this page
    اگر صلاح می دانید به من دعایی بیاموزید که در تعقیب نمازهایم بخوانم و خداوند با آن دعا ... در روایات می خوانیم: «کسی که می خواهد دعایش مستجاب شود باید کسب و خوراک خود را .... دعا در شب‏هاى ماه رمضان و رجب و دهه اول ذى‏الحجه و غیر آن دعا را به اجابت نزدیک مى‏کند. ... را اصلاح کنید؛ امر به معروف و نهى از منکر کنید تا خدا دعایتان را مستجاب کند.
  • چه کنیم تا دعایمان مستجاب شود؟ - پایگاه خبری تحلیلی فردا ...

    www.fardanews.com/.../چه-کنیم-تا-دعایمان-مستجاب-...Translate this page
    Jul 31, 2012 - در دعای شریف افتتاح می‌خوانیم: «اللَّهُمَّ أَذِنْتَ لِی فِی دُعَائِکَ وَ مَسْأَلَتِک» .... دعاهای وارده‌ایی که حدّاقل در همین مفاتیح هست، بخوانیم - حالا بحث عملش جداست، ... حالا که لطف کردی ما را تا رجب المرجّب زنده نگاه داشتی، یک لطفی کن توفیق درک ماه ...
  • چرا دعایمان برای ازدواج نمی گیرد - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=191793Translate this page
    Dec 24, 2011 - مگر خداوند در قرآن نفرموده، «ادعونی استجب لکم» دعا کنید تا اجابت کنم شما را؟ پس چرا دعای ما اجابت نمی شود، حتی گاهی اوضاع و شرایط ما بدتر می شود؟ .... فوق همراه باشد قطعاً و حتماً مستجاب می شود اگر چه به ظاهر به آنچه می خواهید نرسید.
  • دعا 2

    www.ch3.ir/index.php?option=com...2...Translate this page
    در دعای رجب داریم یا من ارجوه لکل خیر و امن سخطه و. ... در کنار این شرط اصلی چند تا شرط فرعی دیگر هم برای دعا کردن وجود دارد . در این شرایط دعا مستجاب می شود : دعای با طهارت ، دعای بعد از تلاوت قرآن ، دعای بعد از صدقه ، دعای بعد از ... پاسخ – از نظر زمانی ماه مبارک رمضان و از نظر بعد مکانی مسجد الاحرام ، فضاهای خوبی برای دعا کردن هستند .
  • دعاهایی که سریع اجابت می شوند - بیتوته

    www.beytoote.com/religious/.../answered1-prayer.htm...Translate this page
    شرایط استجابت دعا موانع استجابت دعا راز استجابت دعا,دعای اجابت دعادعای فرج دعای توسل ... کس یا رب یا الله بگوید به گونه‌ای که تا نفس او قطع شود، گفته می‌شود لبیک حاجت تو چیست؟ ... را تعلیم داده، که مقاتل می‌گوید: هر کس این دعا را صد بار بخواند، دعایش مستجاب خواهد شد. ..... ماه رجب,اعمال ماه رجب,فضیلت ماه رجب,درباره ماه رجب,اعمال ...
  • ذکر و دعا - دعا

    verd.blogfa.com/cat-3.aspxTranslate this page
    هر کسى بعد از نماز صبح ، تا وقت طلوع آفتاب این دعا را مداومت کند، خیر دنیا و آخرت .... از زمان خدمت ولی الله الاعظم نرسند و بین مردم نیایند حتماْ عوام الناس همدیگر را می درند . .... کنند، بیایند دسته جمعی برای حضرت حرکت کنیم و زیارت عاشورا را بخوانیم. .... به راستی که درهای آسمان در شب اول رمضان باز می شود و تا شب آخر ماه بسته نمی شود.
  • چه کنیم دعایمان به اجابت برسد؟ (4) - راسخون

    rasekhoon.net/.../چه%20کنیم%20دعایمان%20به%20اجا...Translate this page
    (زیرا از آنجا که درود بر اهل بیت (ع) حتماً پذیرفته می شود) خداوند عزّوجلّ کریم تر از آن ... دعا (و نفرین) مظلوم و ستمدیده که دعای او از ابرها -موانع استجابت دعا- بالا رود تا جایی ... امام باقر (ع) فرمود: دعایی که بیش تر امید اجابت آن می رود و زودتر مستجاب می شود ..... داری مخصوص شبهای قدر در ماه مبارک رمضان نیست بلکه شب اول ماه رجب، شب نیمه ...
  • جهان نیوز - دعای کمیل بانشاطم آرزوست / مردم را با طولانی کردن ...

    jahannews.com/vdcc01q0p2bqs48.ala2.htmlTranslate this page
    چه کنیم که دعاهایمان مستجاب شود؟ ... بعد از آن 45 دقیقه تا یک ساعت به سخنرانی یک خطیب محترم گوش فرامی‌دهید، ... و خواب‌آلودگی خواندن دعای ندبه شروع می‌شود و با خود می‌گویید دعای ندبه را بخوانیم و ... می‌گیرد باید حتماً خود از اول تا آخر مردم را به فیض برساند بر سر نشاط در عبادت و ... توصیه های آیت الله قاضی‌‌ برای ماه‌ های رجب‌ و شعبان.
  • بخوانیم او را - آداب دعا

    bekhanim.blogfa.com/cat-2.aspxTranslate this page
    مـا او را مـى خـوانـیم ولى دعاى ما مستجاب نمى شود. ابراهیم گفت : علتش ‍ آنست که دلهاى شـمـا به واسطه ده چیز مرده است .( دعایتان صفایى ندارد و دلها پاک و بى آلایش نیست ) ...
  • عبادت ها و نمازها و ... - اول ببین و بعد بخوان 1394

    eslampoormohamad.persianblog.ir/post/4/Translate this page
    Mar 28, 2010 - تعقیبات هر نماز و دعاهای وارده در یک هفته چون دعای کمیل و ندبه و زیارت ..... بخواهد به خدا نزدیک شود یا دعایی از او مستجاب شود در سجده با دا مناجات کند امام ..... احد را بخوانیم (تا فضیلت قرآن و وتیره رادرک کنیم) امام صادق (ع) فرمود .... تا ترا خبر دهد ، سلمان در جواب آن مرد گفت : من هر ماه سه روز روزه میگیرم و ..... بروشور ماه رجب
  • علیه السلام مستجاب اجابت دعاى خداوند علیه السلام ... - وبلاگ 24

    weblog24.com/.../علیه-السلام-مستجاب-اجابت-دعاى-خدا...Translate this page
    رسول اکرم صلى‏الله‏علیه‏و‏آله هر کس مى‏خواهد دعایش مستجاب شود غمش از بین برود باید ... دعایی که حتما مستجاب می شود ... از حضرت رضا علیه السّلام روایت شدهچون‏ ماه محرّم فرا مى‏رسید،کسى پدرم را خندان نمى‏دید،و پیوسته تا روز دهم اندوه .... خداوند در قرآنمى فرماید ادعونى استجب لکم مرا بخوانیددعا کنید تا دعایتان رامست .... اعمال روز اول ماه رجب.
  • علیه السلام مستجاب اجابت دعاى خداوند علیه السلام ... - بهتینا

    behtina.com/.../علیه-السلام-مستجاب-اجابت-دعاى-خداوند...Translate this page
    هر کس مى‏خواهد دعایش مستجاب شود و غمش از بین برود باید گره از کار گرفتارى باز ... دعایی که حتما مستجاب می شود ... از حضرت رضا علیه السّلام روایت شده:چون‏ ماه محرّم فرا مى‏رسید،کسى پدرم را خندان نمى‏دید،و پیوسته تا روز دهم اندوه و .... پس مستجاب شود.منبع :http://doa198.blogfa.com/ اگر دعایتان به اجابت نرسید .... اعمال روز اول ماه رجب.
  • خرداد 1391 - السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین - بلاگفا

    yazahra70.blogfa.com/1391/03Translate this page
    «چه کنیم که دعایمان مستجاب شود؟» ... برای یکدیگر دعا کنید تا مستجاب شود . . .» ... در برخی از منابع، 27 ذی حجه،(2) و در منابعی دیگر در ماه رجب سال 214 ـ دوازدهم یا .... امشب هم که مصادف با لیلة الرقائب است حتمأ رأس ساعت ۹شب با هم دعای فرج را بخوانیم.
  • هیئت محبان المهدی دانشکده علوم قرآنی آمل

    mohebanalmahdi110.blogfa.com/ - Translate this page
    آنها هم گفتند: دختر شما حتماً باید با سید ازدواج کند وگرنه عاقبت به خیر نمی‌شود. ... گفت: بیا امشب دوتایی زیارت عاشورا و دعای توسل بخوانیم، شاید این انگشتر گم نشود. .... این اتفاق دو سه سال بعد از زهرا بود و ایشان به قدری ناراحت شده بود که تا یک ماه نمی‌توانست حرف .... پس ما را چه شده است که دعا می‌کنیم ولی دعایمان مستجاب نمی‌شود؟
  • خدا آن کن کهاز ی ای سز د

    salamatiran.com/pdf/salamat/285_35.pdf - Translate this page
    می خواهد، متوجه جایی و چیزی می شود تا باالخره به. آن خواسته اش ... دارد دعاهای موجود را به زبان عربی بخوانیم؟ ... به همین دلیل، شب جمعه اول ماه رجب را ... شب های ماه مبارک رمضان حتما خواندن دعای افتتاح .... شاید اینهایی که می گویند دعایشان مستجاب نمی شود،.
  • چه عاملی مانع میشود تا دعا اثر نکند و جواب نگیریم ؟ - صفحه 8 ...

    www.askquran.ir › ... › قرائتدعاهای قرآنیTranslate this page
    Jun 27, 2010 - 10 posts - ‎5 authors
    [QUOTE=amirreza1373000;235540]چه کنم تا دعایم مستجاب شود؟ ... دعا در شب‏های ماه رمضان و رجب و دهه اول ذی‏الحجه و غیر آن دعا را به اجابت نزدیک می‏کند. ..... شناخت و معرفت خدا را بخوانیم و به خواست خداوند دعاهایمان به استجابت رسد و مقبول درگاه ..... و اگر از سمت و سو و جهت دعا او را مى خواندید ، حتماً دعاى شما را اجابت مى نمود ...
  • بهترین پاسخگو - دعا

    mohamadjavad113.blogfa.com/tag/دعاTranslate this page
    براى ستمکاران هیچ دوست مهربانى و شفیعى که شفاعتش پذیرفته شود، وجود ندارد! .... الجنان ذکر شده و مؤمنان در ماه رمضان آن‌را می‌خوانند، نه آن دعایی که در فضای مجازی آمده ولی در منابع حدیثی و ادعیه وجود ندارد. ... لازم نیست که در همۀ اوقات دعای ویژه و مخصوصی وارد شده باشد تا آن را بخوانیم؛ و ..... حتما بخوانید ... الان چکنیم دعایمان مستجاب شود؟
  • عاقبت به خیری و دعای فرج

    www.almazaheri.com/Farsi/Index.aspx?TabID...Translate this page
    دو سه جلسه در این باره صحبت کردم و فهمیدیم که اگرمانع نباشد دعا حتما مستجاب است ... و گوش و چشم و زبان واعضا وجوارح ما پاک باشد ازگناه حتما دعا مستجاب می شود واما این ... باید باشد در زمانهای مقدس نظیر ماه رجب، ماه شعبان، ماه رمضان، شب جمعه و بالاخره در ... علیه می فرماید: اگر آقا بیایند من خادم آقا تا روز قیامت همین روایت را امام حسین (ع) هم ...
  • اینجا بهشته

    enjabeheshte.blogfa.com/Translate this page
    فراموش نکنیم که برای اجابت دعایمان، در ابتدا باید موانع را از میان برداشت. ... شخصی خدمت رسول خدا (ص) آمد و گفت: دوست دارم که دعایم مستجاب شود، حضرت به او فرمود: ... زمان لازم است تا به بهترین شکل ممکن و در عالی ترین شرایط و زمان ها محقق شود. ... آمد را همین طوری نجات می دهیم ، همین طور که او را با دعایی که از ته قلب کرده بود نجات دادیم.
  • در این ماه چه بنوشیم و چه بخوریم ؟

    www.adsearch.ir/show.aspx?ad=t_135518Translate this page
    سبزیجات تازه و گردو نیز برای نوجوانان در وعدهافطارتوصیه می شود.» این کارشناس می گوید: «وعده افطار و شام نوجوانان حتماً با هم باشد و از خوردن شام ... آب، این بار در ماه در سطح ماه که تا همین اواخر جزو خشک‌ترین مناطقمنظومه ... اینگونه دعایمان مستجاب می شود سخن در باب کیفیت و چگونگی دعا و تأثیر آن بر .... پاداش تنها یک عمل در ماه رجب!
  • چرا دعاهایمان مستجاب نمی شود - دانلود کلیپ جدید

    download-new-video.blogsky.com/.../چرا-دعاهایمان-مس...Translate this page
    Mar 24, 2015 - این سوالی است که حتما برای شما هم بارها پیش امده است و این که دلیل مستجاب نشدن ... حدود نود درصد دعاهایم مستجاب نمی شود خودم دلایل اینکه چرا دعای بعضیا مستجاب ... 17_برای برآورده شدن حاجات چه دعایی بخوانیم و شیوه دعا کردن چگونه است ... مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم پس چرا خیلی وقت ها دعاهایمان مستجاب نمی شود؟
  • دعای بسیار بسیار مجرب

    doa198.blogfa.com/Translate this page
    لطفا به جملات و سخن بنده دقت بفرمایید و تغییر ندهید تا باعث بوجود آمدن شایعه نشود. .... 31- 99 اسماء خداوند (اسماء الحسنی) که دعا را مستجاب می کنند. .... 12- یک عدد بروشور توضیحات به دارنده ی لوح داده شود و حتما لوح را در یک کاور .... گاهی تماس میگیرند که آقا دعا کنید یا چه دعایی بخوانیم ؟ .... امیر المومنین متولد سیزده رجب هستند .
  • پله پله تا ملاقات خدا - یک نماز خوب و مطالب دینی دیگر

    yashams.blogfa.com/cat-7.aspxTranslate this page
    پیش از اسلام عرب، جنگ در این ماه را حرام می‌دانست و ترک مخاصمه می‌کرد؛ لذا از آن زمان این .... چرا که امروز فرصت نکردیم آنرا بخوانیم . ..... مردی از میان جمع بلند شد و گقت:" چه کنیم که دعایمان مستجاب شود؟" .... «و ما دعاء الکافرین الا فی ضلال ؛ و دعای کافران جز در گمراهی نیست(و مستجاب نمی‌شود)». ..... اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند.
  • ماه رجب ماه استجابت وعده‌های الهی است | جستجو | دانلود اهنگ

    camb.ir/.../ماه+رجب+ماه+استجابت+وعده‌های+الهی+است.ht...Translate this page
    دلم استجابت دعایی را دل دل می کند،که گاه محال و گاه رویا می پندارم اش!ای تو مهربانی که از ... استجابت دعاست... حتماً می‌دانید که دو رکعت نماز حاجت برای استجابت دعا مؤثر است. ... بیشتر نیست... بیائید شب‌های جمعه بعد از نماز عشاء دو رکعت نماز حاجت بخوانیم و ظهور مولایمان را از ..... سه شخصی که دعایشان مستجاب نمی شود. مرحوم اشتهاردی در ...
  • خانه - برای استجابت دعا براورده شدن حاجت خود | جستجو |

    blogreaders.ir/.../برای+استجابت+دعا+و+براورده+شدن+...Translate this page
    زیرا در این صورت ملک برای خود انسان دعا می کند و دعای ملک مستجاب می شود. ... حتماً می‌دانید که دو رکعت نماز حاجت برای استجابت دعا مؤثر است. ... چرا اول هر دعا باید صلوات فرستاد تا دعا به استجابت برسد؟ ... تبریک فرارسیدن ماه رجب و ابراز امیدواری نسبت به بهر‌ه‌مندی از مواهب و برکات این ماه و با اشاره به وعده الهی استجابت دعاها در این ماه ...
  • برای استجابت دعا چه باید کرد؟ | جستجو | دانلود اهنگ

    acvo.biz/list/برای+استجابت+دعا+چه+باید+کرد؟.htmlTranslate this page
    امام صادق علیه السلام فرمودند:هر کس بخواهد دعایش مستجاب شود، باید کسب خود را حلال کند و حق مردم را بپردازد ... یعنی ای پیامبر بگو پروردگارم برای شما اگر دعایتان نباشد ارزشی قائل نیست .... دلم اشکی می خواهد تا سرازیر شود و بشوید تمام غبارهایی که مانع دیدن روی ماه شما شده است ... که اگر این شروط رعایت شود حتما دعا ، مستجاب می شود.
  • خرداد 88 - آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام

    aarameshjavidan.parsiblog.com/Archive/خرداد+88/Translate this page
    پس بعضى اوقات دعاها اجابت شده ولى اثر آن تا سالها بعد به تأخیر مى‏افتد. ... و یا انسان مظلومى بخاطر ظلم ظالمى دعا مى‏کند ولى دعایش مستجاب نمى‏شود. ... بعضى اوقات که ما دعا مى‏کنیم و ظاهرا مى‏بینیم دعاهایمان برآورده نشده است مى‏گوئیم: ...... یکی دیگر از اوقات اجابت دعا ماه رمضان می باشد؛ هم چنین ماه رجب که پیامبر صلی الله علیه و آله و ...
  • روستای آغوزلـــــــــــــــــــــــــــو - ماه رمضان +رسومات مردم روستا ...

    agozloo.blogfa.com/category/22Translate this page
    انسان مى‏کوشد از طریق دعا (راز و نیاز و مناجات و عبادت) به خدا نزدیک شود. ... هنگام دعا بخوانیم: خدایا آرزویم را در امیدوارى به رحمتت برآور. ... روز عرفه ،دعای روزه داردر ماه رمضان بخصوص شبهای قدر،شبهای ماه رجب،شبهای دهه اول ماه .... «پس تقوا پیشه کنید؛ کارهایتان را اصلاح کنید؛ امر به معروف و نهى از منکر کنید تا خدا دعایتان را مستجاب کند
  • ماه شعبان - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/ماه-شعبان/Translate this page
    ماه شعبان,دعاهای ماه شعبان,نمازهای ماه شعبان,دعای ماه شعبان ... و با شوق فراوان قدم در مسیر می‌گذارد تا با آمادگی کامل و در موعد مقرر به محضر او شرفیاب شود. ... در ماه شعبان، یا حتی پیش‌تر در رجب، مقدمات حضور در پیشگاه مالک هستی را در خویش فراهم ..... شبی است که کسی دعا نمی کند مگر این که مستجاب می شود، کسی چیزی نمی خواهد مگر این که ...
  • چرا دعایمان مستجاب نمی شود - خانه

    servicebox.ir/list/چرا+دعایمان+مستجاب+نمی+شود.htmlTranslate this page
    27 روز تا نوروز - دعایی که زود مستجاب شد! .... نماز در هر شب ماه رجب ... برادر کوچکم هم میگفت خانم معلم گفته:میبارد تا چست وچابک، توی جنگلهای گیلان ،ترانه بخوانیم. ... نگذری من ازتو بخشنده ترم وچنین چیزی غیرممکنه پس حتما تومن روبخشیدی
  • 93-02-31-حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری-پاسخ به پرسش‌های ...

    samtekhoda.tv3.ir/index.php?option...Translate this page
    May 21, 2014 - حضرت یوسف در دعایشان برای خدا تکلیف مشخص کردند. ... فکر می‌کنند این مانع استجابت از آن خواسته که هست کل آن دعا مستجاب نمی‌شود. ... 1- حتماً با دعا باید اقدام متناسب باشد. ... دعا همه باید توجه داشته باشیم، مخصوصاً در ماه رجب و ایام شعبان، ماه مبارک .... روزها گریه و شب‌ها گریه کرد، تا خدا شهادت را نصیب او کند و پاک شود.
  • آداب و اسرار دعا 3 | سایت شخصی دکتر حسین محمدی فام

    mohammadifam.ir/?p=1542Translate this page
    Jul 20, 2014 - لذا می گویند در هنگام مناجات وضو بگیرید تا نشاط داشته باشیم. ... ز کنیم یک سری کلمات عربی را که نمی فهمیم ونمی دانیم را بخوانیم وثوابی را ببریم . ... دارد نیز دعایشان را زود مورد اجابت قرار می دهد مانند اهل بیت(ع) و هر دعایی می کردند فوری و ... آن کسی که دعا کند و فوری مستجاب می شود فقط حضرات معصومین(ع) هستند.
  • [PDF]دانلود مستقیم - RazaviArchive.aqr.ir| رضوی آرشیو

    razaviarchive.aqr.ir/index/main/download/364Translate this page
    وقتی کودک گرسنه می شود نیاز دارد تا پدر و مادر به او غذا. بدهند. ...... دوست دارد )می خواهد( دعایش مستجاب شود، باید غذا و کسب و کارش پاک ..... اگر می گوییم در روز عرفه، دعای عرفۀ امام حسین را بخوانیم؛ به خاطر این ..... آیا یقین داری آن فرد حتما ... دعایتان. ُ. وه. ُ. اَرْج. ْ. باز باشد، فقط برای خودتان دعا نکنید. دعای ماه رجب می گوید: »یَا مَن.
  • ماه رجب ماه استجابت وعده‌های الهی است | جستجو | |دانلودآهنگ جدید

    makhzanblog.ir/.../ماه+رجب+ماه+استجابت+وعده‌های+الهی+...Translate this page
    "قل ما یعبئو بکم ربی لو لا دعاؤکم " ایه ۷۷ از سوره فرقان یعنی ای پیامبر بگو پروردگارم برای شما اگر دعایتان نباشد ارزشی قائل نیست .دعا طلب عفو ... وعده هایش آرامت می کند که بخوان تا استجابت کنم. ... بیائید شب‌های جمعه بعد از نماز عشاء دو رکعت نماز حاجت بخوانیم و ظهور مولایمان را از ... صلوات: تنها دعایی هست که حتما مستجاب می شود.
  • دعای موفقیت | IRANDOA | برگه 2

    irandoa.com/?paged=2&tag=دعای-موفقیت - Translate this page
    Dec 26, 2014 - ماه رجب”، ماه خداست؛ ماه پر برکتی است که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است. باید خود را در دریای زلالش بشوییم تا پاک شویم. پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودی خدا می شود و غضب الهی از او دور .... و روحی آزاد ببینید و از اینکه دعایتان مستجاب خواهد شد تشکر کنید.
  • 433 - کلام وحی

    qoranlog.ir/index.php?page=433Translate this page
    ماه رجب ( 24 ) ... «بسم‏اللَّه» کلامى که سخن خداوند با مردم و سخن مردم با خدا، با آن شروع مى‏شود. ... و بعضی تا ۲۵۰ آیه از آیات قرآن را مرتبط به امام زمان (عج) دانسته اند. .... از تمام شدن حمد و سوره و قبل از رکوع، مستحب است، دستها را روبروی صورت گرفته ودعایی بخوانیم؛ این عمل را “قنوت” گویند. ..... اگر دعایتان مستجاب شده مواظب سه حالت باشید
  • جلسه سی و یکم شرح دعای ابوحمزه ثمالی رمضان 1392ه.ش

    www.ashkkosar.com/.../417-2013-07-19-13-23-45.ht...Translate this page
    این سخنرانی توسط حجة الاسلام والمسلمین سید محمد جواد میرحسینی در اول ماه مبارک رمضان در مسجد ...... می باشد و اسم های خدا را در آیه ذکر کرده و یا اگر دعای جوشن کبیر هم بخواهیم بخوانیم ، این نام ها در آن وجود دارد. ... امیرالمؤمنین فرمودند : حتما اشتباه کردی و زنا نکردی ، برو. ... تا زمانی که همچنین فردی بین شما باشد دعایتان مستجاب نمی شود.
  • کلید سعادت (دعا) رحمت الله نوکندی | پرسمان دانشجویی ـ اخلاق

    akhlagh.porsemani.ir/node/2124Translate this page
    وظیفه ى ما در قبال برخى افراد که دعایشان مستجاب مى شود، چیست ؟ دعاى چه کسانى ..... و باز در ایام ماه رجب مى خوانیم : .... در این روایت امام صادق (ع ) تصریح مى فرمایند که دعا، عطاست و تا دعا و طلب از خدا نباشد، عنایات و فیوضات الهى شامل حال انسان نمى گردد. ..... نباید گفت حالا که ما رسیدیم که قرآن را مى خواهیم بخوانیم ، پس دعا هیچ . خیر!
  • دعا - محرم نوش آباد،کربلا

    www.moharamnoshabad.ir/category/40Translate this page
    برچسب‌ها: دعا بچه دار شدن, دعا برای بچه دار شدن, چه دعایی بخوانیم بچه دار شیم, دعا برای .... برچسب‌ها: چرا دعا مستجاب نمی شود, چرا دعا برآورده نمی شود, دعا بر آورده نمیشه, چرا دعا ... اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار .... برچسب‌ها: فایل صوتی دعای رجب, دانلود دعای رجب, متن دعای رجب, دعای رجبیه, ...
  • خورشیدی که هرگز غروب نخواهد کرد - هیأت محبان الائمه بنجار

    www.fatemiyon-bonjar.blogfa.com/9003.aspxTranslate this page
    برای ازدواج چه دعایی بخوانیم/برای رفع گرفتاری چه دعایی بخوانیم .... هرگاه شب شود، دعایش مستجاب خواهد بود: یا در دنیابه او عطا خواهد شد و یا براى آخرت او ذخیره مى شود. ... و در آن ماه پربرکت، خداى را بخواندند و حضرت حق، دعایشان را مستجاب فرمود و بلا و ... من صبر کردم تا ماه رجب، این ماه محترم الهى فرا رسید و آنگاه دست به دعا برداشتم و با ...
  • آیین بندگى و نیایش

    alhassanain.org › ... › کتابخانه فلسفه و عرفانTranslate this page
    Mar 29, 2015 - شور و شعفى در قلبم ایجاد مى گشت تا جائى که بعضى از قسمتهایش را ... گفت : اجابت نشدن دعا، حتما به خاطر کوتاهى و اخلال در شرایط دعاست و آن ... یعنى : کسى که او امر الهى را اطاعت نماید و سپس از راهش دعا کند، مستجابت مى شود. ... متعال خواست که نفرین انسان در حق دوست و محبوبش را مستجاب نکند. ...... ١ - شب اول ماه رجب .
  • همسایه خدا - نوشته های ویژه

    hamsaye-khoda.blogfa.com/cat-6.aspxTranslate this page
    متن را کامل نقل می‌کنم تا هم خودم و همه‌ی علی خلیلی‌ها بخوانیم و هم مسئولین امر تکلیفشان را .... از یک اتفاق شروع میکنم؛ فروردین ماه بود که برای نوشتن یکسری خط برای ... دعای استخاره می‌خوانم؛ استخاره ای برای دل‌م ؛ برای آرامش‌ش؛ و من نمیدانم این یقین را از کجا ...... “چه کار کنیم حتما دعایمان مستجاب شود و استجابت یقینی و قطعی گردد؟”.
  • خدا :: ..و خدا ما را برد

    donyayesoofi.blog.ir/category/خدا/Translate this page
    Dec 20, 2014 - در بیابان شاید بعضی از خارها تا دو متر قد کشیده باشند. ولی خیلی راحت کنده می .... توصیه میکنم حتما گوش کنید. ... خدایا، هر معصیت صغیره یا کبیره‌‏اى که در این ماه پیرامون آن گشته‏‌ایم، یا گناهى ... و نفعش به ما عاید شود و به موجب آن دعایمان مستجاب گردد، ... این فراز دعای جوشن کبیر رو با یه حس دیگه می‌خونم هر سال :.
  • مطالب قدیمی‌تر - یا عشق ادرکنی

    narges-yas.blogfa.com/author-rezvaneh.aspx?p=2Translate this page
    شاید گاهی از خودت پرسیده باشی که چرا دعاهایم مستجاب نمی شود ؟ ... آیا فکر می کنی دعایی که مستجاب نشده واقعا به صلاح و مصلحت تو بوده ؟ ... دریافت می کنند که می گویند : ای کاش هیچ کدام از دعاهایمان مستجاب نمی شد تا به جای آن در این دنیا عوض می گرفتیم . .... سوار ماه رجب رهسپار شعبان است ..... بیا که شعر بخوانیم و اشک دیده بریزیم.
  • وبلاگ مذهبی بیله سوار مغان - دعای مناسبت ها

    nedayeroh.blogfa.com/category/35/دعای-مناسبت-هاTranslate this page
    1- در تمام ایام ماه رجب دعای ذیل را که روایت شده امام زین العابدین(علیه السلام) در حجر در ... 4- بعد از نماز مغرب بیست رکعت، یعنی 10 تا دو رکعتی نماز گزارده شود. ... قبض ‍ روح شوند و دعایشان هم مستجاب شد و پس از پایان این زیارت، درگذشتند. ... دوم اینکه امام معصوم قسم می خورد که این تأکیدی براینکه حتماٌ حاجت این شخص را خداوند خواهد داد .
  • آداب و اسرار دعا 3 - هیات روضه الشهداء

    rozatoshohada.ir/index.php/tayyeb/.../آداب-و-اسرار-دعا-...Translate this page
    Jul 16, 2014 - لذا می گویند در هنگام مناجات وضو بگیرید تا نشاط داشته باشیم. ... ز کنیم یک سری کلمات عربی را که نمی فهمیم ونمی دانیم را بخوانیم وثوابی را ببریم . ... این مهم است که بدانیم که خداوند حضرت مجیب است و حتما جواب ما را می دهد حال اینکه چگونه ... آن کسی که دعا کند و فوری مستجاب می شود فقط حضرات معصومین(ع) هستند.
  • امور معنوی [بایگانی] - گفتگوی دینی

    www.askdin.com › ... › اخلاق و عرفانآدابTranslate this page
    دعای محبت · بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا . ... از کجا بفهمیم خدا دعایمان را اجابت میکند یا اصلا دعایمان به خدا نمیرسد؟ ... زنده داری با شرایط حاضر+راهکار · اعمال جایگزین روزه در ماه رجب · دستور العمل نماز حاجت از زبان آیت الله العظمی یغمایی · آداب سلام کردن · دوستان اسک دینی بیایید نماز لیلة الدّفن (نماز وحشت) برای امواتمان بخوانیم!