• چطور لایک پیج لاین رو زیاد کنیم | جستجو | دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/.../چطور+لایک+پیج+لاین+رو+زیاد+ک...Translate this page
    یکی از دوستان نوشت که لاین در بی شخصیت کردن افراد نقش دارد بلی نقش دارد درصورتیکه من بدون خواندن مطلب آن را لایک کنم ویا بدون خواندن آن شکلک بفرستمبلی ...
  • چگونه لایک پست‌هایمان را بیشتر کنیم؟! - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › دانش و فناوریاینترنتTranslate this page
    Sep 22, 2013 - به هر حال اگر تعداد لایک اصل باشد، بعضی از این پیج ها با یک چرند ... لایک زیاد به شما این توانایی را می دهد که بدانید اگر چطور بنویسید، ..... سلام من رو لاین 8600تا لایک دارم ولی میخوام که لاینم 50000فرندی شه راهنمایی کنید لطفا.
  • آموزش ساخت پیج رسمی همراه با برنامه لاین @LINEat LINE ... - خانه

    behandroid.ir › اموزش و ترفندTranslate this page
    Rating: 3.5 - ‎66 votes
    LINE: Free Calls & Messages v5.0.4 یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه ... قفل گذاشتن کامنت و لایک در پست و… .... خوب زیاد دور از دسرس نیس میتونید با چند تا از دوستان انجام بدید مدیر میتونید .... لطف کنید بگید چطوری پیج رو حذف کنم
  • دانلود مسنجر لاین Line + آموزش - اندروید زوم

    androidzoom.ir › ... › ارتباطاتTranslate this page
    Jul 8, 2014 - لاین نام مسنجری آشنا که امروزه محبوبیت زیادی در ایران و جهان پیدا کرده و کمتر ... سلام خسته نباشید چطور میتونم ی پیچ بسازم ک لینکشو بزارم تو پستام ..... های دوستانمو که تو پیج خودشون میزارند دانلود کنم منظورم تو پی وی نیست. ... ببحشید راهی هست که بشه لایک کسایی که پست هامون رو لایک کردن پاک کنیم؟
  • چگونه فرند های پیج لاین خود را زیاد کنیم | فایوفا

    nicepatugh.5fa.ir/.../چگونه+فرند+های+پیج+لاین+خود+...Translate this page
    هستن ولی خستن یعنی هستنا ولی نه لایک میکنن نه کامنت میزارن نه خودشون پست خاصی میزارن اینا برخلاف انتظار زیاد رو اعصاب نیستن هویچ فرند 2 : اینا هم قسمت ...
  • چطور لاین رو پیج رسمی کنم - بلاگدیس

    zist-sampad93.blogdis.com/.../چطور+لاین+رو+پیج+ر...Translate this page
    اصلا نمیدونم چطور توصیف کنم چطور احساسمو نسبت بهش بیان کنم . ... این حرف بزرگمهر که می گفت“سحرخیز باش تا کامروا شوی” رو زیاد جدی نگیردور و بر ما، سحر خیز ها یا کله پز شدند ... تو این ورژن جدیدم بعضی وقتا بجای یه لایک دو تا لایڪ میخوره
  • آموزش استفاده از برنامه لاین LINE | برا تو

    barato.ir › لاین LINETranslate this page
    Jan 20, 2015 - آموزش ساخت حساب جدید در لاین و استفاده از مسنجر لاین LINE ابتدا در صورتی ... آموزش ساخت حساب رسمی در لاین Official Accounts ( پیج رسمی ) .... سلام چگونه دوستانی را که زیر پستم لایک نکرده اند رو با دوستانی دیگر به اشتراک بزارم. من تو ادد لیستشون هستم و همچنین اونها. بقول معروف کسی رو به کسی معرفی کنم.
  • 8 نکته برای دریافت لایک و نظرات بیشتر در فیس بوک ...

    fotolia.ir/.../3671-8-نکته-دریافت-لایک-نظر-like-فی...Translate this page
    Apr 7, 2012 - پس اگر میخواهید بدانید چگونه لایک و نظر بیشتری دریافت کنید در ادامه با ما باشید ... شود و به احتمال زیاد آنها برای چک کردن صفحه شما به آن سر میزنند و پست‌های شما را مشاهده میکنند. ... شما میتوانید که متن‌ها را بخوانید، ویدئوها را تماشا کنید و بر روی ... اینستاگرام چیست و چگونه آن را به فیس بوک مرتبط کنیم ؟
  • لایک، Follow و Share رایگان در فیسبوک برای صفحه - دانش ...

    www.mehrdad32.ir/.../free_facebook_like_share_follo...Translate this page
    Sep 11, 2013 - (همچنین سرویس زیر دارای مشکلات زیادی می‌باشد که همه صفحات را .... ازم ادرس یک پیج میخواد ، باید ادرس صفحه خودم رو وارد کنم یا صفحات .... اما هنوز نفهمیدم چطور تعداد لایک های هر پستم زیاد کنم؟ ... سلام این امکان برای لاین وجود داره؟
  • تازه ها و ترفندهای فیس بوک – بخش چهارم | انزل وب

    anzalweb.ir/.../تازه-ها-و-ترفندهای-فیس-بوک-بخش-چها...Translate this page
    Mar 17, 2012 - کاور تایم لاین خود را متفاوت و خلاقانه تر ایجاد کنید .... ها آنچنان زیاد نیست و نمیتونم هر روز ویدئوهای سنگین توی پیج آپلود کنم. ... آیا امکانش هست که ویدئوهای دیگران رو توی پیج فیسبوک بصورت دائوی آرشیو کرد و نمایش داد؟ ... گزینه پسندیدن و نظردادن در زیر پستها حذف شده و نمیتوانم لایک کنم یا کامنت بزارم .
  • 5.برنامه ی Line Add برای اضافه کردن ادلیست لاین و اموزش ...

    shwebfa.ir › اندرویدTranslate this page
    Jun 7, 2014 - شما با استفاده از برنامه ی line Add خواهید توانست ادد لیست لاین را .... سلام من توی لاین یه پیج دارم به نام “نزدیک” که عکس های دخترهای ... برای زیاد شدن ادلیستا و لایکاتون و واسه رفتن به گروها داخل لاین منو اد کنید ... با سلام چگونه فایل رو استخراج کنم آگه میشه کمک کنید ... ممنون برنامتون عالی بود لایک داری داداش.
  • ده ترفند برای اینکه استاد تمام اینستاگرام شوید | فارنت

    farnet.ir/.../10-tricks-to-make-yourself-an-instagram-...Translate this page
    البته باید مراقب هم باشید که با اشتراک گذاری زیاد تصاویر روی مخ آن‌ها نروید و به نوعی اسپم ایجاد نکنید، ... حال با همان خط پیج دیگری ساختم وارد اینستا شدم. ... چیکار کنیم که عکسهایی که لایک میکنیم تو قسمت اکتیویتی فالوورها نشون داده نشه و آیا کامنتهایی هم ... چطور میتونم آدرس یک سایت رو به صورت لینک در پروفایلم وارد کنم؟
  • نکاتی برای اینستاگرام(2) | رسانه‌های اجتماعی

    socialmedia.ir/social-networks/insta-tips.htmlTranslate this page
    Dec 29, 2013 - اگرعکسی برایتان مهم و شخصی است، می‌توانید با تنظیمات روی عکس اشتراک گذاشته شده، آن را شخصی کنید تا هر .... کیک هم یک نرم فزار پیام رسان مثل لاین است. ... سلام چطور میشه در اینستا مسیج افرادی را که لایک کردیم را حذف کنیم ...... آیا در اینستاگرام میتوان پیج یا اکانتی رو followکرد اما دیگران نتونن بفهمن
  • تازه ها و ترفندهای فیس بوک – بخش سوم | انزل وب

    anzalweb.ir/.../ترفند-و-تازه-های-فیس-بوک-بخش-سوم...Translate this page
    Dec 17, 2011 - همچنین فیس بوک اعلام کرده است که در تاریخ ۲ دی سال ۱۳۹۰ Time Line برای همگان فعال میشود. .... سلام دوست عزیز میشه نحوه مدیریت صفحات (پیج) تو فیسبوک رو به ... من نمیتونم در مورد پست های خودمو دیگران نظر بدم یا لایک کنم لطفا راهنماییم کنین ... می خواستم بدونم چطور می شه افراد زیادی رو در فیسبوک تگ زد؟
  • آموزش ساخت پیج رسمی در لاین(official Account)|سایت مسنجر ...

    www.line-team.ir/official-account-in-line/Translate this page
    Feb 19, 2015 - چه کسانی پست های صفحه رسمی من رو شیر (اشتراک گذاری) میکنن؟ ... ها را انتخاب کنید( عنوان موضوع ساخت پیج را انتخاب کنید که معمولا گزینه ی WEBSITES AND BLOGS هستش ... (این دو گزینه زیاد مهم نیستند پس هرکدوم انتخاب کنید تفاوتی نداره!) ... -قفل گذاشتن کامنت و لایک نکردن پست ... چطوری از کار افتاد؟
  • نیمباز | لاین | ترفند | مرجع Nimbuzzi

    nimbuzzi.ir/Translate this page
    لاین آبی و داشتن دوتا اکانت مجزای لاین، ۲تا لاین روی یک موبایل، داشتن چند اکانت ... Home Setting،منوی ستینگ پیج لاین،فعال کردن لایک برای پیج لاین،گذاشتن قابلیت .... چون در حال حاظر پیج لاین خیلی روی بورسه و معوملا هم زیاد در رابطش سوال میشه ... چگونه پروفایل LINE را بدون لو رفتن شماره موبایل به دیگران معرفی کنیم.
  • آموزش افزایش لایک در لاین | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24

    weblog24.com/list/آموزش-افزایش-لایک-در-لاین.htmlTranslate this page
    نتایج جستجوی عبارت آموزش افزایش لایک در لاین از بین کلیه اطلاعات و ... مدت زمان زیادی از تهیه سی دی آموزش PLC HMI دلتا می گذرد . ... توجه به قولی که داده بودمامروز وقت کردم تا این آموزش رو آماده کنم امیدوارم که از این آموزش هم بتونه کمکی بهتون بکنه . .... در صفحه طرفداران خودتون یا همون فن پیج، افزایش لایک فیس بوک داشته باشید.
  • چگونه لایک صفحه فیسبوک خود را افزایش دهیم؟ - ایران آتا

    iranata.com/2013/.../increase-facebook-page-likes.htm...Translate this page
    Sep 10, 2013 - در این پست سعی می‌کنیم نکات مهم برای افزایش تعداد لایک در صفحات فیسبوک را لیست کنیم. ... ۵٫ در پست‌های خود از طرفداران پیج سوال بپرسید!
  • آموزش کامل استفاده از برنامه لاین LINE - بنیت

    benit.ir/1393/.../آموزش-کامل-استفاده-از-برنامه-لاین-lin...Translate this page
    Dec 24, 2014 - برای قرار دادن رمز روی برنامه LINE به قسمت More بعد انتخاب Settings در اینجا انتخاب Privacy و تیک .... که آی دی کسایی که تو تایم لاین برا ی پست های فرند های ما لایک میزارن پیدا کنیم؟ ... چطور باید فعال کرد که اسم لاینشون نمایش پیدا کنه؟؟؟؟ تمامه راهاشو بگین لطفا راهای زیادی رو امتحان کردم ولی بی فایده بوده.
  • چگونه می شود مخاطب لاین پستها را لایک نکند - صفحه اصلی

    dini-arabi89.smweb.ir/.../چگونه+می+شود+مخاطب+لاین+...Translate this page
    برای من که ایمیل‌هایم را باید چندباره بخوانم که جمله‌ها را کوتاه‌تر کنم که مخاطب .... هر موقع میخواستم این پست رو آپلود کنم نمیشد چون اجرا ها زیاد بود حجم پستها خیلی بالا .... نونهالان پسر برای شرکت در مسابقان اسیایی تکواندو 94 | آیدی پیج باحال لاین ...
  • ۸ نکته برای ادغام پروفایل شخصی با پیج در فیسبوک - یک ...

    1admin.ir › بازاریابی شبکه‌های اجتماعیTranslate this page
    Feb 23, 2014 - با هشت نکته برای بهتر درک کردن اینکه چطور پروفایل شخصی و پیج شما در ... سلام من ۲ تا پیچ دارم میخوام هر ۲ این پیچ رو ادغام کنم و ۱ پیچ کنم این کار ممکنه ؟ ..... روش‌های خیلی زیادی برای دریافت لایک وجود داره و پست دادن در دیگر ...
  • چگونه در لاین لایک های زیاد برای خود بزنیم | بدونیم

    feedkhan.bedoonim.com/.../چگونه+در+لاین+لایک+های...Translate this page
    چگونه در لاین لایک های زیاد برای خود بزنیم. ... چند نفـــر از دوستان توی نظرات گفته بودن لایڪ تقلبی رو آموزش بدم . ... خیلیا توی لاین واسم عکس فرستادن که ی ... نیستی مادرم تا ببینی چگونه بغض هایم را فرو کش می کنم ..... شیطانی | سمیرا | چجوری پیج لاین درست کنیم | ahange haji norooz hichkas | چطوری تو لاین پیج درست کنم ...
  • پاسخ به سوالات رایج و آموزش اپلیکیشن لاین

    fansline.tk/Amozesh-Line/Translate this page
    برای گذاشتن رمز روی برنامه LINE به قسمت More بعد انتخاب Settings در اینجا ... لاین نام مسنجری آشنا که امروزه محبوبیت زیادی در ایران و جهان پیدا کرده و کمتر ... چطوری میشه تو لاین پی سی برای تعداد زیادی از کاربرای لاین در ایران درخواست دوستی فرستاد؟ ... که تایم لاین منو می بینن فقط بتونن لایک کنن و قسمت کامنت رو حذف کنم.
  • فروش لایک برای فن پیج فیس بوک - مهندس ممل ترفند

    facedooki.mihanblog.com/post/12Translate this page
    مناسب برای صفحاتی که صرفا افزایش لایک رو به عنوان افزایش اعتبار میدونند قیمت این لایک معمولا ... اقا ما مشتریییم چطوری برای خرید لایک اقدام کنیم..... مهندس ممل ...
  • چگونه در لاین شماره طرف را بیابیم - جدید دانلود 94 | دانلود آهنگ ...

    bikhial6.blogsky.com/.../چگونه-در-لاین-شماره-طرف-را...Translate this page
    Mar 27, 2015 - سلام چطوری می تونم شماره تلفن طرف مخاطبم را در برنامه لاین پیدا کنم؟ با عرض سلام .... لاین نام مسنجری آشنا که امروزه محبوبیت زیادی در ایران و جهان پیدا کرده و کمتر اسمات .... http://www.bartarinha.ir/fa/news/68225/چگونه-لایک-پست‌هایمان-را-بیشتر-کنیم ..... http://blogdis.com/list/نحوه درست پیج رسمی در لاین.html.
  • آموزش دریافت لینک پروفایل در Line | مجله سرگرمی فور فان وب

    4funweb.ir/آموزش-دریافت-لینک-پروفایل-در-line/Translate this page
    Mar 4, 2014 - در نرم افزار لاین برای افزودن دوستان جدید به ۳ طریق میتوان عمل کرد: ۱- جستجو بر اساس ... چجوری فرندامو زیاد کنم ؟ چجوری دوست پیدا ... من یه سوال داشتم. چطور میشه یه نفر رو که ای دیش رو نداریم، از روی پستی که لایک کرده اد کنیم؟
  • تنظیمات حریم خصوصی فیسبوک - مجله اینترنتی گویا آی‌تی

    www.gooyait.com › آموزش
    چطور میتونم کاری کنم که وقتی من روی یک مطلب لایک میزنم‏-دوستانم و یا ..... شما پست های زیادی روی تایم لاین خودتون ارسال کردید که وضعیت همگانی/public رو دارند. ..... گزینه ای مستقیم برای مخفی نگه داشتن پیج هایی که مدیریت میکنید نیست ولی ...
  • چگونه لایک‌هایمان را در فیسبوک مخفی کنیم؟ - نوشته‌های عموسینا!

    amoosina.persianblog.ir/post/11/Translate this page
    Aug 14, 2013 - یکی از کارهایی که کردم این بود که پیج‌هایی رو که لایک زده‌ام و خودبخود در ... ولی معلومه که خیلی سخته که همه‌ی دوستامون رو مجبور کنیم که این کار رو انجام بدن. ... یه پیج رو الکی لایک کنید تا یه فعالیت لایک کردن پیج اونجا دیده بشه!
  • نرم افزار : افزایش لایک ، کامنت ها و فالو کنندگان در ... - وینفون

    winphone.ir/نرم-افزار-افزایش-لایک-،-کامنت-ها-و-فالو/Translate this page
    Dec 25, 2014 - دیگر نگران ضعف پیج خود در اینستاگرام نباشید. ... با لایک کردن این پست ها سکه به دست می آورید و با این سکه ها می توانید پست های خود را لایک کنید. ... اخه تو فالوور فرقی نداره فالووینگ هم زیاد میشه ما می خایم فالووینگ .... راستش آیفون خریدم ولی نمیدونم چطوری باید از وی پی ان گوشی استفاده کنم کسی میدونه؟
  • نرم افزار مدیریت اکانت لاین - @LINE - شهر تکنولوژی ...

    tech30ty.ir/software/apk-dl/free-download-lineat/Translate this page
    Feb 18, 2015 - سلام بسیار عالی بود و سپاس ،چرا لایک نداره ،فقط شر داره .... پاسخ سوال دومتون:اگه امکان دریافت نکردن پیام هست بنده چون زیاد با برنامه کار نکردم خبر ندارم،اما از بخش ... با سلام ببخشید چطور وقتی اد میکنن پیج رو بفهمیم ک اد کردن پیج مارو. ... تنظیمات لاین @رو میشه با عکس بزارین تا راحت تر تنظیم کنیم.ممنون.
  • افزایش لایک , کامنت و فالوور اینستاگرام در موبایل به صورت ...

    mobology.org/افزایش-لایک-کامنت-و-فالوور-اینستا...Translate this page
    Jan 10, 2015 - برای خرید پکیج بر اساس سیستم عامل خود بر روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید : .... قبل از اینکه این پکیج را برای عموم منتشر کنیم تا همه استفاده کنند , خیلی از عزیزان .... اگر خود شما ۲ پیج مشابه را باز کنید که یکی دارای فالوورهای زیاد باشد و دیگری ..... من چطور میتونم این آپدیتایی که گذاشتینو دانلود کنم؟
  • چگونه می توان فهمید چه کسی پروفایل فیس بوک ما را دیده است؟

    www.rubah.ir/آیا-واقعا-می-شود-فهمید-چه-کسی-پروفا...Translate this page
    Jan 27, 2014 - چگونه می توان اطلاعات بیشتر راجع به پروفایل و پیج فیس بوک مان بدست آورد؟ ... فیس بوک ممکن است اطلاعات زیادی را در زمینه با پروفایل شما در اختیار داشته ... نمی دهد و هیچ پیج یا نرم افزاری نیست (فرقی نمی کند که چقدر لایک و یا دانلود داشته باشد) که .... کدام آنتی ویروس را نصب کنیم؟ ... ItLineLiveJournalMail.
  • بر مدار لاین! | راهنمای کاربران

    mobile2.testapp.ir/بر-مدار-لاین/Translate this page
    Mar 27, 2014 - اما به نظر شما لاین چگونه توانست برای خود جا باز کند؟ ... پس به نظر شما چطور توانسته است تا مخاطبانی همچون نرم افزارهای بزرگ دیگر بدست آورد؟ .... سلام میخواستم بدونم بدون اینکه اکانت حذف کنم اگر گوشی رو عوض کنم میتونم در گوشی .... هستم نمیدونم چرا دوتا پیج دارم اما وقتی تو تنظیمات میرم رو پیج قبلی میره.
  • درس ششم-اشتراک گذاری و تایم لاین شما

    sabaasa.ir/__21435Translate this page
    با توجه به استقبال بسیار زیاد خوانندگان از آموزش های مختلف در زمینه شبکه اجتماعی ... نظرات: می توانید برای تمامی مطالب منشتر شده در تایم لاین خودتان لایک زده و یا نظر ... توصیه می کنیم حتما بخش Posts You're Tagged In و Posts by Others را مرور نمایید. ... مطالب مختلف آن سایت و یا لایک زدن مطالب یا فن پیج آن سایت داشته باشید.
  • نحوه افزایش لایک فن پیج - روزبه سیستم

    roozbeh-system.ir/tag/نحوه+افزایش+لایک+فن+پیجTranslate this page
    نحوه افزایش لایک فن پیج,روزبه سیستم. ... برچسب ها : افزایش لایک های فن پیج ,فروش لایک برای صفحه فن پیج ,چطور لایک ها را افزایش دهیم ,بالا بردن تعداد ... چگونه لایک پست‌هایمان را بیشتر کنیم؟ ... منو می گی :|» زیاد به خودتان فشار نیاورید.
  • افراد بلاک حالا لایک فرند هویج فرند | جستجو | اسپیناد

    espinad.com/.../افراد-بلاک-حالا-لایک-فرند-هویج-فرن...Translate this page
    وقتی درخواست دوستی زیاد در بازه زمانی کوتاه میفرستین،اد فرند شما متوقف میشود و ... این پست رو زیاد گذاشتم ... 7-سر سلسله ی پیج غیر مجاز که بود و چه کرد؟ ... ولی خب بلاخره باید ترفند های لاین رو خز کنیم . ..... رو همه پستام بستی چطور چشاتو .
  • report کردن یک صفحه در فیسبوک - آی تی کده

    itkadeh.com/.../479-report-کردن-یک-صفحه-در-فیس...Translate this page
    Oct 29, 2011 - امروز قصد آموزش نحوه ریپورت کردن یک صفحه در فیسبوک رو دارم. ریپورت ... چگونه تولبار سیاه رنگ گوگل را شخصی سازی کنیم؟ ... اگر پروفایل طرف تایم لاین نباشه در گوشه سمت راست بالا میتونید روی علامت چرخ دنده کلیک کنید و گزینه ... پیج خودم را برای اینکه همه لایک کنن توی پست های مختلف کامنت میکردم.
  • جهان نیوز - لایک در فیس‌بوک/ پشت‌پرده لایک چیست؟

    jahannews.com/vdcfcydmmw6dxma.igiw.htmlTranslate this page
    Jul 23, 2013 - چرا پیج‌ها (صفحات) گوناگون برای کسب لایک، خود را به آب و آتش می‌زنند؟ ... یکی دیگر از موضوعاتی که برای کاربر جذابیت زیادی ایجاد می کند، لایک(Like) کردن پیج ها و پست های .... شخصی‌مان را می‌خواهیم به صورت داوطلبانه در اینترنت منتشر کنیم. ... در همین راستا می توان اشاره کرد که سیستم تایم لاین فیسبوک به ...
  • چگونه از شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک استفاده کنیم؟ :: ونوس بهار

    venusbahar.blog.ir/.../how-to-use-facebook-the-ultima...Translate this page
    Aug 16, 2013 - با توجه به استقبال بسیار زیاد خوانندگان از آموزش‌های مختلف در زمینه شبکه اجتماعی ... چگونه مرورگر کروم را همیشه روی حالت ناشناس باز کنیم؟ ..... پیدا کردن دوستان جدید، گروه های مختلف، فن پیج ها و غیره به جستجو بپردازید. ...... هر چیزی را که در فیس بوک لایک کنید می‌تواند در تایم لاین شما منتشر شده و در نیوز فید ...
  • شهریور ۱۳۹۳ - فقط ترفندهای لاین LINE

    meline.blogfa.com/1393/06Translate this page
    فقط کافیه نصب کنید تا به راحتی تعداد ادد لیستتون زیاد بکنین ... پیج شادمهر ... ضمنا من اهل لایک کردن نیستم چون نمیرسم و همیشه داستان مینوسیم ... اگه شما نصب تم روی لاین رو بلد نیستین بهتو پیشنهاد میکنم که اموزش زیر رو ... خب اینجا میخوایم از یک روش خیلی ساده و کاربردی استفاده کنیم برای دانلود استیکر های لاین!