• ۱۶ ساعت پیش - همشهری آنلاین: وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود نسبت به تحویل موشک‌های پدافندی اس-۳۰۰ به ایران در آینده نزدیک ابراز خوش‌بینی کرد.


لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-۳۰۰ را به زودی تحویل می‌دهیم/۱+۵ خواسته جدید مطرح نکند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه ...
لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-۳۰۰ را به زودی تحویل می‌دهیم/ ۱+۵ خواسته جدید مطرح نکند

وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای ایرانی خود نسبت به تحویل موشک‌های پدافندی اس-۳۰۰ به ایران در آینده نزدیک ابراز خوش‌بینی کرد.

خبرگزاری فارس: لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-۳۰۰ را به زودی تحویل می‌دهیم/ ۱+۵ خواسته جدید مطرح نکند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز پنج شنبه در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای که در مسکو برقرار است، با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اینترفاکس، لاوروف در این دیدار به پرونده تحویل موشک‌های پدافندی خریداری شده از سوی ایران اشاره کرد و گفت که موشک‌ها در حال آماده‌سازی است و به زودی به ایران ارسال خواهد شد.

موشک های مورد اشاره همان سامانه پدافندی اس-300 است که ایران سال‌ها پیش از روسیه خرید ولی روس‌ها به ناگاه اعلام کردند که برای جلوگیری از تأثیر منفی این معامله بر مذاکرات هسته‌ای، آن را به ایران نخواهند داد؛ نام سامانه‌های پدافندی در فهرست تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران درج نشده است.

پرونده هسته‌ای ایران و آخرین تحولات آن هم محور دیگر رایزنی‌های دو وزیر همتا بود؛ لاوروف در این خصوص از همه کشورهای دور میز مذاکرات خواست که «خواسته‌های جدیدی طرح نکنند» تا مذاکرات به نتیجه برسد.

ایران و 1+5 تا 10 تیر فرصت دارند متن توافق جامع هسته‌ای را که با نام توافق نهایی نیز شناخته می‌شود، تنظیم کنند و بر سر همه مفاد آن به نطقه‌ای مشترک برسند.

این ضرب‌الاجل البته، موعد خودانگاشته دیپلمات‌ها است و مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که در صورت لزوم و نیاز به وقت بیشتر برای تنظیم همه بندهای مربوطه در متن توافقنامه، مذاکرات روند عادی خود را پس از 10 تیر نیز ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ع.

شما اینجا هستید. صفحه اصلی ›. لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-300 را به زودی تحویل می‌دهیم/1+5 خواسته جدید مطرح نکند ... یک پادگان عربستان به دست انصارالله افتاد ...
Hamshahri Online Logo. پنج شنبه 14 خرداد 1394 | به روز شده: 1 ساعت و 20 دقیقه قبل ... لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-۳۰۰ را به زودی تحویل می‌دهیم. لاوروف در ملاقات با .
۵ ساعت پیش - «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز پنج شنبه در حاشیه اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای که در مسکو برقرار است، با محمد جواد ظریف همتای ایرانی ..
به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» و به نقل از ایتارتاس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در مسکو در رابطه .
  • به‌زودی اس 300 را به ایران تحویل می‌دهیم - SHafagh News ...

    www.shafaghnews.com/.../به‌زودی_اس_300_را_به_ایران_تحویل_می‌دهیم
  • ۱۳ ساعت پیش - به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» و به نقل از ایتارتاس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران ...
  • ۱۴ ساعت پیش - به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» و به نقل از ایتارتاس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران ...
  • ۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ظریف در سفر به مسکو با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور و سرگی لاوروف وزیر امور ... کرد که به همکاری خود با روسیه در پرونده‌های هسته‌ای ایران و بحران سوریه ادامه می‌دهیم. ... رئیس‌جمهور روسیه در این دیدار اعلام کرد که به‌زودی به تهران سفر می‌کند. ... قرارداد تحویل سیستم‌های موشکی پدافند هوایی «اس-300» روسیه به ایران اواخر ...
  • مسکو: تحویل اس-۳۰۰ به ایران به این زودی ها صورت نخواهد گرفت - تی نیوز ... (24 فروردین) با صدور حکمی، ممنوعیت خودخوانده تحویل سامانه دفاعی اس-300 به ایران را ..... لاوروف: تحویل موشک‌های اس۳۰۰ به ایران به زودی انجام نخواهد شد .... استقبال ظریف از تصمیم روسیه برای تحویل سامانه اس-300 ..... روسیه: اس۳۰۰ را فورا به ایران تحویل می‌دهیم.
  • نشست ظریف با اشتون | |هفیان

    hefyan.ir › دسته‌بندی نشده
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جنبش راه سبز – ظریف پس از دیدار با اشتون: توافق به اراده سیاسی … 18 نوامبر 2014 … .... عباسی تا شروع کاپ ها تمرینات را بی وقفه ادامه می دهیم. می 20, 2015 ... لاوروف تحویل اس 300 به ایران به زودی انجام نخواهد شد. می 20, 2015 ...
  • اس 300 - جام جم آنلاین

    www.jamejamonline.ir/search?type=keyword&q=اس%20300
  • یک نویسنده و استاد دانشگاه در آمریکا با اشاره با تنش های بین روسیه و غرب بر سر اوکراین و ... تحویل اس-300 به ایران بر مذاکرات هسته ای تاثیرگذار نیست ... مجله آمریکایی تایم نام محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران را در میان صد شخصیت .... وزیر امور خارجه سوریه گفت: به زودی موشک های اس سیصد روسی را تحویل خواهیم گرفت.
  • دانلود فیلم جدید | روسیه غربی تحویل شکایت شکایت ایران ...

    blogfareader.com/.../روسیه+غربی+تحویل+شکایت+شکایت+ایران+خارجه...
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تحویل اس-۳۰۰ منوط به لغو شکایت ایران است ... وزیر امور خارجه که از روز گذشته برای دیدار با مقامات قزاقستان به این کشور سفر کرده است ... احتمال میدهیم وزیر محترم ، آقای ظریف در خواب اصحاب کهف به سر میبرند و اینگونه از ... خارجه روسیه امروز اعلام کرد تحویل سامانه دفاعی اس 300 به ایران به زودی صورت نخواهد گرفت.
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فابیوس: تحویل اس-300 باعث تشدید مخالفت با توافق هسته‌ای خواهد ... وزیر امور خارجه فرانسه که امروز برای دیدار با همتای آمریکایی خود به ... عباسی : دیپلماسی باید ظریف باشد/ در موضوع هسته‌ای نباید با افراط و .... ﺑﻪ ﻧﻘﻞ از روﺳﯿﺎ اﻟﯿﻮم، «ﺳﺮﮔﺌﯽ ﻻوروف» وزﯾﺮ ﺧﺎرﺟﻪ روﺳﯿﻪ اﻋﻼم ﮐﺮد: ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﺴﮑﻮ ﺑﺮای ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﻮﺷﮏ ﻫﺎی اس 300 ﺑﻪ اﯾﺮان. ﺑﺎ ...
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این حال تاخیرها در تحویل این سیستم به ایران آنچنان طولانی شد که با صدور قطعنامه ... محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در سفری که به مسکو داشت گفته بود که تهران ... سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور نیز گفت با توجه به حصول ..... و همت متخصصان داخلی به زودی سامانه موشکی اس 300 بومی را تولید خواهیم کرد، از ...
  • لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-۳۰۰ را به زودی تحویل می‌دهیم/ ۱+۵ ...

    nakhlestant.ir/لاوروف-در-ملاقات-با-ظریف-اس-۳۰۰-را-به-زو/
سریعترین موتور جستجوگر خبر پارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین ... لاوروف در ملاقات با ظریف: اس-۳۰۰ را به زودی تحویل می‌دهیم/ ۱+۵ خواسته جدید مطرح نکن