دوست دارم دکتر زنان زایمان شم
وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم رو بندازم پایین
بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده !
بعد در حالی که همه از ترس خشکشون زده
پدر بچه از من بپرسه :
بچه چه مشکلی داره؟
منم بگم : پسره :lol:
.
.
.
من دلخورم
البته جیگر و قلوه هم اگه باشه میخورم :D
.
.
.
ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺑُﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ
ﺍﺯ بقالی ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ لواشک ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﻭﺗﺎﺳﺖ ﭼﺴﺒﯿﺪﻥ ﺑﻬﻢ :oops:
ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ دیگه ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮﯼ ﻧﺪﺍشتم !
.
.
.
مارو تو شوک نشون میدن
تورو تو قلم چی ، هــه
عمــو خیلی فنچی
اووف لامصب چقد شاخ بودن بهم میاد :D
.
.
.
ﻻﻣﺼﺐ ﺍﯾﻦ توافق هسته ای ﭼﻘﺪ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔذﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﻣﻠﺖ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﺁﺑﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻣﯿﺰﺩ :|
.


.
.
اگه اسم بابام نعمت بود و اسم مامانم نازی
اینجوری دلم خوش بود که حداقل
با ناز و نعمت بزرگ شدم
والا به همین برکت :)
.
.
.
جوک گذاشتم
طرف کامنت گذاشته: خخخخخگخخخخ
بهش گفتم اون گ اون وسط چی بود؟
میگه از شدت خنده گ.وزیدم :lol:
.
.
.
مامانم زنگ زده میگه سر راه نوشابه بخر
میگم چه رنگی ؟
میگه هر رنگی که دوست داری فقط زرد باشه :|
.
.
.
یکی از فانتزیام اینه که
با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم : لطفا حاشیه نرو دکتر !
بعد بلند شم و از پنجره مطبش به افق خیره بشم و بگم :
فقط بگو چند روز دیگه زنده می مونم؟
لامصب خیلی کلاس داره
ولی هر سری میرم فقط شیاف مینویسه :|