• نتیجه تصویری برای امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد
      • نتیجه تصویری برای امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد
      • نتیجه تصویری برای امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد
      • نتیجه تصویری برای امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد
      تصاویر بیشتر برای امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد

امید ابراهیمی: فصل بعد در استقلال نیستم :: جدیدترین مطالب ...

imanx.blog.ir/.../امید%20ابراهیمی%3A%20فصل%20بعد%20در%20است...
۱۴ ساعت پیش - ادامه این مطلب : امید ابراهیمی: فصل بعد در استقلال نیستم مطالب دیگر در مورد این مطلب : --» امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد | ورزش
  • امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس)

    www.titreakhbar.com/search.aspx?...امید%20ابراهیمی:%20گلزنی%20در...
    نتایج جستجو برای : امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس). امید ابراهیمی: فصل بعد در استقلال نیستم ورزش3 اخبار مشابه ۱۳۹۴-۲-۲۴ ۱۶:۵۸|۱۶ ساعت پیش
  • س ...استقلال مقد

    esteghlalemoghadas.mihanblog.com/
    امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد ... رویای من فرهاد ... برچسب ها: کنفرانس خبری قلعه نوعی پیش از دربی 80، قلعه نوعی، امیر قلعه نوعی، استقلال، استقلال ...
  • نکونام - خبرخون

    khabarkhoon.com/Tag/نکونام
    امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس). هافبک استقلال گفت: هیچ کس نمی تواند نتیجه دقیق دربی را پیش بینی کند اما تلاش می کنیم تیم برنده شود و هر ...
  • دربی ۸۰؛ سوت پایان سال نحس - اخبار 2

    lfnews2.ir/p2912_دربی+۸۰؛+سوت+پایان+سال+نحس
    ۱۴ ساعت پیش - اخبار 2 در این باره نوشت: دربی ۸۰؛ سوت پایان سال نحس . ... 4 دقیقه پیش; امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس) 0 بازدید - 47 ثانیه پیش ...
  • سرخط خبرها

    news.abstract.ir/
    زیباترین دربی چندسال اخیر در راه است؟ قهرمان از تبریز است ، تهران یا اصفهان؟ ... بانوان تبریزی در جشن قهرمانی · امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس) ...
  • استقلال مقدس - سیستم هوشمند افزایش بازدید ایرونی

    1box.ironibox.ir/go-6814.html
    فخرالدینی: انگیزه ام برای دربی چند برابر شد امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد گزارش تمرین استقلال پاشازاده: دوستانم حاضرند استقلال را 5ساله اجاره کنند.
  • مونتلا: بازیکنانم شایسته احترام بیشتری هستند - باخبر شو

    bakhabarsho.com/News/Sport/103310
    ۵۸ دقیقه پیش - مونتلا در مصاحبه با مدیاست گفت:" فکر می‌کنم که تا لحظه ی آخر برای گلزنی تلاش کردیم، حتی با این ... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد.
  • بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...

    bultannews.ir/
    مهدوی‌کیا از آینده‌اش در مناصب ریاستی می‌گوید/ چه چیزی از رانندگی با مازراتی .... بانوان تبریزی در جشن قهرمانی · امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس) ...
  • گشایش حق تقدم خرید سهام شرکت پتروشیمی جم در نماد جمح1

    www.bakhabaran.com/.../گشایش-حق-تقدم-خرید-سهام-شرکت-پتروشیم...
    علیرضا منصوریان می گوید یکی از دو تیم تراکتور یا نف قهرمان لیگ برتر می شوند. بیشتر.. امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس). عصر ایران - 3 دقیقه ...

استخدام ۵ هزار نفر در بدنه آموزش و پرورش کشور - جستجوگر ...

ibarad.com/News/8250041
۹ ساعت پیش - شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور وزیر آموزش و پرورش در زاهدان برگزار شد. .... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس
  • العربیه: گارد ساحلی امارات با کشتی‌های ایرانی مقابله کرد

    miyanalink.ir/العربیه-گارد-ساحلی-امارات-با-کشتی‌ها/
    ۱۲ ساعت پیش - ... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس) · منصوریان: قهرمان شدیم تراکتوری‌ها ... العربیه: گارد ساحلی امارات با کشتی‌های ایرانی مقابله کرد.
  • برتری آلمریا برابر سوسیداد - سرگرمی

    fun.adano.ir/p177880_برتری+آلمریا+برابر+سوسیداد
    ۱۵ ساعت پیش - رایو وایکانو با برتری برابر ختافه به رده یازدهم جدول رده. .... 2 دقیقه پیش; امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد0 بازدید - 2 دقیقه پیش; حواشی ...
  • شورله مورینیو من را به جشن قهرمانی دعوت کرد-ورزش 3|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=218-xNEWS-x1240405...ovdo-aji_n...
    ۱۱ ساعت پیش - ... با یک بهایی/عکس · سگهای جانی دپ بایداسترالیا را ترک کنند یا کشته شوند+عکس .... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد · اسکوچیچ: از ...
  • ادامه درخشش شیر بچه های تکواندو با طلای حجی زواره/آنها 4 طلا از ...

    seeisee.ir/.../ادامه-درخشش-شیر-بچه-های-تکواندو-با-طلای-حجی-زواره-آنها-4-...
    ۱۲ ساعت پیش - افتخارآفرینی دلاوران تیم ملی تکواندوی ایران در روسیه با مدال طلای خوشرنگ مسعود حجی زواره ادامه ... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس).
  • استخری منحصر به فرد در نیویورک + عکس - داعش

    bealaveh1.ir/news/detail/استخری-منحصر-به-فرد-در...عکس/.../view/
    ۱۴ ساعت پیش - علی دایی با چه ماشینی در سطح شهر تردد می کند؟ ... تبریزی در جشن قهرمانی · امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد(عکس) · منصوریان: قهرمان شدیم ...
  • تایید خبر تماس بایرن با ستاره ولفسبورگ

    www.tahajomnews.ir/160256-تایید%20خبر%20تماس%20بایرن%20س...
    ۹ ساعت پیش - مدیر برنامه‌های مهاجم بلژیکی ولفسبورگ خبر تماس بایرن مونیخ با این بازیکن را تایید کرد. ... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد.
  • ناگفته های دربی با حضور ستاره های سرخابی (ویدیو ... - ...

    www.shahrekhabarha.com/.../ناگفته-های-دربی-با-حضور-ستاره-های-سر...
    ۱۳ ساعت پیش - ناگفته های دربی با حضور ستاره های سرخابی ... کنفرانس خبری قلعه نویی قبل از دربی 80 (ویدیو) ... امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد.
  • جدیدترین اخبار باشگاه استقلال - ::.. هواداران متعصب استقلال ...

    omranss.blogfa.com/cat-1.aspx
    محسن فروزان، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، کرار ... این تیم و این ادمایی که اداره ش میکنن اصلا و ابدا لیاقت نیم ساعت وقت یا 1 قرون پول ...... یک هفته قبل از آن دربی معروف که با گل دقیقه 90 من پرسپولیس را بردیم، به ...
  • مهر 1393 - آبی ترازآبی

    erfant267.blogfa.com/1393/07
    اولین کسی که پس از حضور در استقلال با من صحبت کرد آقای منزوی بود و بعد از آن ..... را می‌ داند یا نه گفت: نمی‌ دانم چقدر محروم شده ام و فعلا حکم قطعی برای من صادر نشده است. .... خسروحیدری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، جاسم کرار، یعقوب کریمی، سجاد ... یک هفته قبل از آن دربی معروف که با گل دقیقه 90 من پرسپولیس را بردیم، به ...

[PDF]دانلود فایل pdf روزنامه

www.farheekhtegan.ir/newspaper/pagepdf/3791
۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در دربی به ثمر برساند، اما گلش با دو گل. محمد نوری و ... من فوتبال م را از تی م ذوب آهن اردبیل. شروع کردم و .... و نش ان می دهد فوتبال اف ت کرده یا. پیشرفت. .... نکته مهم دیگری که در بازی سجاد به چشم می خورد، عالوه بر توانایی های این بازیکن ... برای استقالل 9 گل زده و امید ابراهیمی شش گل زده است. از 29 گل زده ..
  • استقلال و پرسپولیس دربی 74 بهمن 90 با حواشی - خانه

    downloud.ir/catalog/webresults/13857/omranss.blogfa.com/
    در دقیقه 90+4 حساس‌ترین صحنه بازی رخ داد و سجاد شهبازاده با ضربه سر دروازه .... امید ابراهیمی، آرش برهانی( از دقیقه 74 هاشم بیک‌زاده)، جاسم کرار( 90+ 4 محمدرضا ... اگه 14 یا همون 13 بهمن کابوس ماهاست به گفته ی روزنامه قشنگتون و ما داریم می میریم از . ... یک هفته قبل از آن دربی معروف که با گل دقیقه 90 من پرسپولیس را بردیم، به مشهد .
  • ترکیب احتمالی استقلال در دربی / حنیف دوباره فوروارد می شود

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_144788/
    ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، ... البته تلاش او در این پست تا اکنون منجر به گلزنی نشده است و حتی با انتقاداتی نیز همراه بوده است. با توجه به این چینش از سوی امیر قلعه نویی استقلال در دربی مبنا را پیروزی قرار .... فروزان هاشم امیرحسین حنیف میلاد امید اندو پژمان خسرو یعقوب قاضی یا سجاد هم مهاجم.
  • اخبار فوتبال » آنــدو، امیــد و پژمــان مهندس دربی کیست؟!

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_144787/
    ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا امید در کنار آندو به‌ عنوان دو هافبک دفاعی ایفای نقش خواهد کرد یا گزینه امیر قلعه‌نویی ... ابراهیمی هم شم گلزنی خوبی دارد اما آن بازیکن آرمانی برای ارسال پاس‌های تودر ... گزینه است اما به سبب آمادگی کمترش در قیاس با دو گزینه دیگر شانس کمتری دارد. ... چی میگع این پلی میکر سجاد شهباز زادس آندو و امیدم پشت سرش.
  • شهباززاده دربی هفته آخر حساس تر است فکر می کنم سال سال ...

    weblog24.com/.../شهباززاده-دربی-هفته-آخر-حساس-تر-است-فکر-می-کنم-س...
    گلزنی شغل من است، گفت و گوی خواندنی با فرشته نجات امیر قلعه نویی ... امید ابراهیمی سجاد شهباززاده رسما به جمع بازیکنان استقلال پیوستند. ... برنامه جدید استقلالهفته اول 29 یا 30 تیرماه استقلال – آلومینیوم هرمزگان هفته دوم 2 یا 3 مرداد سایپا ...
  • اخبار و حاشیه های دیدار دو تیم استقلال - پرسپولیس - نودهشتیا

    www.forum.98ia.com/t1372645-15-print.html
    در دربی قبلی که پرسپولیس برد، سرخپوشان با دو گل از حریف خود عقب بودند که مصطفی ... نوری، آندو و امید ابراهیمی به مدافعان میانی استقلال نزدیک شدند و آنها را از هم جدا کردند. ... از دیدگاه من اگر آقای قلعهنویی تفکراتش را عوض کند و وقت بیشتری روی ... و مایلیکهن احترام یکدیگر را نگه نمی دارند یا نکونام و قلعهنویی آنطور که باید و ...
  • روزنامه ایران ورزشی | شماره :4907 | تاریخ 1393/7/12

    www.iran-varzeshi.com/?nid=4907&pid=9&type=0
    ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گل‌ها: امید ابراهیمی (33 - پنالتی)، محمد قاضی(39)، سجاد شهباززاده (83) ... و مردی که توانسته با زدن چهار گل در دربی جزو محبوب‌ترین بازیکنان استقلال باشد سال‌ها با این ... میلاد فخرالدینی: داور خطای پنالتی روی من را نگرفت .... به درستی تشخیص داد که توپ به دست بیک‌زاده خورده یا نه ولی اگر توپ به دست بیک‌زاده خورده ...
  • آخرین عکس تیم امید افغانستان در دربی news

    www.news.talanak.ir/news35360.html
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به این ترتیب داربی پس از 32 ماه یا به عبارت دیگر 4 بازی شاهد گل و برتری یکی از .... من یک ربع اول بازی به داور چهارم گفتم آندو 4 خطا داشته و داور عکس العملی نداشته است. .... گل‌ها: سجاد شهباززاده (۴۴) برای استقلال و محمد نوری (۷۳) و امید عالیشاه (۸۲) ;. ... در بازی با پدیده و راه‌آهن و در نهایت امید ابراهیمی به دلیل کارت‌های ...
  • شکوری بازی با استقلال من هم عدد ۶ نشان می‌دهم | جستجو ...

    makhzanblog.ir/.../+شکوری+بازی+با+استقلال+من+هم+عدد+۶+نشان+می‌دهم...
    پس از این دیدار امیر قلعه‌نوعی در تفکرات تاکتیکی تیمش تغییر اجباری ... در این دیدار ابراهیمی برای استقلال و اسماعیلی‌فر برای ذوب آهن گلزنی کردند. ... در نیمه اول این دیدار استقلال در دقیقه 42 موفق شد با گل سجاد شهباززاده از حریف خود پیش بیفتد. ... کمیته داوران درخواست کرده که زرگر یا احمد صالحی به عنوان داور بازی این تیم با ...
  • استقلال تهران - تیم من استقلال من

    mikhakabi.blogfa.com/tag/استقلال-تهران
    تیم من استقلال من - استقلال تهران - یه افتخار تو آسیا. ... استقلال شد · سایپا ۰-۱ استقلال / تنه آبی به صدر / ۴ بازی ۱۰ امتیاز تبعات باخت دربی! ... پیکان به دست آوردند که ابراهیمی با شوتی سرکش تلاش کرد آن را به گل تبدیل کند اما توپ او .... محمدرضا خرسندنیا)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، ...

شهباززاده: مشکل استقلال مالی نیست

feedkhoon.rozblog.com/post/30988
تیموریان: مشکل من با استقلال مالی نیست/ با چند آمپول در داربی بازی ... هافبک میانی ... سجاد شهباززاده زننده گل دوم استقلال در بازی با صبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی . ... امید ابراهیمی ، سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی رسمآ استقلالی شدند . ... شده ام و هیچ وقت هم عضو دسته یا گروه خاصی نبوده ام، پس انتقاد من جز دلسوزی نیست
  • آبی های با مرام رفسنگ - شهر مجازی رفسنگ

    www.rafsang.com/abihayerafsang/filter:all/pg:2
    یا #پرسپولیس_می_بازه یا #مساوی_ میشه غیره اینه نه من از شما میپرسم غیره اینه؟ ... البته تلاش او در این پست تا اکنون منجر به گلزنی نشده است و حتی با انتقاداتی ... با توجه به این چینش از سوی امیر قلعه نویی استقلال در دربی مبنا را پیروزی قرار می دهد. ... سجاد شهباززاده، کرار جاسم، آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی به میدان می روند.
  • ESTEGHLAL

    as-esteghlal.infoblog.ir/
    گل می‌زنی؟ نمی‌دانم، حالا استقلال ببرد، هرکس گل زد، بزند. سمت منصوریان که می‌روی؟ ... کریمی، امید ابراهیمی،خسرو حیدری،میلاد نوری( 90+3 مگوییان)،سجاد شهباززاده، آرش ... شاید خیلی‌‌ها فکر می‌کردند من بازیکن حاشیه‌ای هستم یا برخی‌ می‌خواستند مرا حاشیه‌ساز ... عنایتی:پرسپولیس به فکر سقوط به لیگ ازادگان باشد نه دربی برگشت!
  • مطالب جدیدتر - پایگاه هواداران استقلال

    www.shervin7.blogfa.com/?p=2
    در دقیقه 15 امید ابراهیمی از راه دور به سمت دروازه سپاهان شوت زد که ضربه او را شهاب ... میلاد فخرالدینی با یک شوت از راه دور زیبا در دقیقه 17 گل اول استقلال را به ثمر رساند. ... کرار( از دقیقه 62 علیرضا رمضانی)، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، محمد قاضی ... از شروع مسابقه به رختکن استقلال رفت و با بازیکنان صحبت کرد و گفت: من به و ...
  • اخبار ورزشی روز ایران و جهان دانلود اهنگ

    varzeshamrooz.acvo.biz/
    لیگ فوتبال ستارگان قطر شکست الاهلی در شب گلزنی جباری ... این قول را داد که استقلال قهرمان شود یا خیر گفت: در نیم فصل اول بازیکنان ما به خصوص ... بحث من با آقایان هم این است که ایران و ایرانی را خار نکنید. ..... ،امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی (32 خرسندنیا)، آرش برهانی، سجاد .... قطعی شدن غیبت مارسلو در دربی مادرید.
  • ستــاره آسیا , اروپـا (ss - real)

    starasia74.blogfa.com/?p=2
    گرچه من که به این تیم امید ندارم ولی امیدوارم قهرمان کنی اگه قهرمان نکردی محکومی ... این گل فوق‌العاد‌ه با شاد‌ی ویژه‌ای همراه بود‌ و باعث شد‌ همه بازیکنان د‌رباره‌اش حرف ... سجاد شهباززاده در خصوص آخرین شرایط استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. .... امید ابراهیمی با گلی که در دقیقه 92 بازی با سپاهان به ثمر رساند امید را به اردوی ...
  • پرسپولیسیها

    asheghetamperspolis.blogfa.com/
    به گزارش "ورزش سه"، کریم باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خرید باشگاه‌ ... وی افزود: من به همراه دوستانم پیشنهاد شفاهی برای خرید باشگاه پرسپولیس ارائه .... هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، پژمان نوری، سجاد ... کاپیتان سرخ ها درباره شادی خاصش بعد از گلزنی در داربی گفت: 50 تا شادی گل انجام دادم.
  • Radio Koocheh » پرسپولیس و استقلال

    radiokoocheh.com/article/tag/پرسپولیس-و-استقلال/feed
    ۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسیب سروندی / رادیو کوچه همراه شما خواهیم بود با پنجاه یکمین برنامه زیر یه خم این ... تیم فوتبال پرسپولیس در هفتاد و نهمین داربی پایتخت در حالی برابر ... از دقیقه ٨١ با ١٠ نفر به بازی ادامه دادند و البته گل نخست این دیدار پس از بیش از ... امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده ...
  • اخبار استقلال اسپیناد

    espinad.com/blog/asas2012
    برچسب ها : پس لرزه‌های شکست استقلال در دربی - کادر ,قلعه نویی ,امیر قلعه ,هیات ...... پیشکسوتان زیادی هم در این مدت به من زنگ زدند یا نظرات فنی‌شان را به من منتقل کردند. ...... به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی با 3 گل و جاسم کرار، سجاد شهباززاده و ...
  • خبرگزاری پرتو | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی | برگ 73

    partonews.ir/?paged=73
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایمون زاید در دقایق (۹۲ و ۸۳ و ۸۲) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا اخراج نشود!بله... راز عجیب آن دربی معروف در این بود که دنیزلی دیگر زاید را نمی‌خواست و قرار بود ... من همیشه خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و احساس می‌کنم که یک دینی نسبت .... ۶۰)، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جاسم کرار، سجاد شهباززاده، ...

گلزنی بازیکن اهل شهر میانرود مقابل استقلال تهران - خانه

servicebox.ir/.../گلزنی+بازیکن+اهل+شهر+میانرود+مقابل+استقلال+تهرا...
پرسپولیس 100 روز و 5 باخت/ آنها فقط دربی را بردند! .... سجاد شهباززاده و امید ابراهیمی با درخشش در اولین فصل حضورشان در استقلال موفق شده اند در بیش از نیمی از ... 1-با من 2-با او 3-بائو 4-با هیچ کس ... پیش بینی درست برنده یا بازنده 5 امتیاز

امید ابراهیمی: گلزنی در دربی با من یا سجاد


هافبک استقلال گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه دقیق دربی را پیش‌بینی کند اما تلاش می‌کنیم تیم برنده شود و هر کسی گل بزند خوشحال خواهیم شد.


به گزارش "ورزش سه" امید ابراهیمی که با 9 گل‌ زده در پست هافبک دفاعی یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل بوده، از شرایطی که در این فصل با پیراهن استقلال تجربه کرده صحبت کرد. او در آستانه دربی از آرزوهایش برای گلزنی در این بازی، شادی گلش و انتقاداتی که بابت عدم حضورش در فاز دفاعی تیم شده حرف زد. مهمترین صحبت او را البته می‌توان به جدایی احتمالی‌اش از استقلال در پایان فصل با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شود، دانست. حرف‌های «امید» استقلالی‌ها را در آستانه دربی حساس 80 می‌خوانید.

تراکتورسازی صد سال دیگر هم نمی‌تواند این نتیجه را رقم بزند
برای تراکتورسازی احترام زیادی قائلم و آنها تیم خوبی هستند اما به نظرم نتیجه‌ای که برابر ما کسب کردند اتفاقی بود. مطمئنا دیگر چنین نتیجه‌ای در تاریخ دیدارهای‌ دو تیم اتفاق نخواهد افتاد. ما شرمنده هواداران خودمان شدیم. ما در نیمه اول بازی خوبی برابر این تیم انجام دادیم و اسیر ضدحملات آنها شدیم. ما اگر می‌توانستیم تمرکز بیشتری در این بازی داشتیم هرگز این نتیجه اتفاق نمی‌افتاد. ما از همان ابتدا با انگیزه برد به زمین آمدیم و کمی عجولانه به حریف حمله کردیم و در ضدحمله گل خوردیم. زمانی هم که خواستیم این عقب ماندگی را جبران کنیم دچار این اتفاق شدیم. با هم می‌گویم تراکتورسازی تیم بزرگی است اما این نتیجه اتفاقی بود و صد سال دیگر این برد و این نتیجه اتفاق نمی‌افتد.

پیش وجدان خودم راحت هستم
من از همان ابتدایی که وارد این تیم شدم می‌دانستم پیراهن تیم بزرگی را بر تن کرده‌ام. تمام توان و تلاش خودم را برای موفقیت تیم و خودم به کار بردم. همیشه موفقیت تیم برایم در اولویت قرار داشت. پیش وجدان خودم راحت هستم و در بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفتم با تمام توان جنگیدم و تلاش کردم. شاید در روزهایی ضعیف کار کرده باشم و شاید روزهایی هم تیم خوب نبود و از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی نداشتیم و در بازی برایم مشکل پیش می‌آمد اما پیش وجدان خودم راحت هستم. شاید بازی ضعیفی هم گاهی به نمایش گذاشته باشم اما تمام توانم را در زمین به کار بردم. هواداران و کارشناسان باید در این ارتباط نظر بدهند که عملکردم در این تیم چگونه بوده است اما خیال و وجدانم راحت است و امیدوارم در بازی آخر هم اگر در زمین حضور داشتم عملکرد خوبی داشته باشم.


کسی در استقلال کم‌کاری نکرد اما...
این بازی شرایط خاص خودش را دارد. کسی نمی‌تواند اهمیت آن را زیر سوال ببرد. این بازی نه ربطی به لیگ و شرایط دو تیم دارد و نه به شرایط فنی دو تیم. متاسفانه با توجه به عملکردی که در این فصل داشتیم تنها امیدمان به این بازی است. این بازی تنها تیری است که در چنته داریم باید استفاده کنیم و امیدوارم نتیجه به گونه‌ای باشد که هواداران‌مان خوشحال شوند. این برد می‌تواند دل هواداران‌مان را خوش کند و امیدوار نگه دارد برای یک فصل متفاوت در آینده. امسال شرمنده آنها شدیم. می‌توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم و اسیر بدشانسی شدیم و اینطور شرمنده هواداران شدیم. همه تلاش کردند و کسی کم‌کاری نکرد اما خیلی اتفاقات افتاد که این استقلال نتیجه نگیرد.

کسانی باعث شدند از صدر دور شویم
اگر همه چیز سر جای خودش قرار داشت و همه وظایف‌شان را انجام می‌دادند این استقلال توان موفقیت در لیگ را داشت. ما اگر تیم خوبی نبودیم به صدر جدول نمی‌رسیدیم. خوب هم بازی کردیم اما مشکلاتی ایجاد شد که تیم از هدف و صدر جدول دور شود. فقط امسال شرمنده هواداران شدیم و تنها امیدمان این بازی است و امیدواریم نتیجه‌ای در خور شان نام استقلال کسب کنیم.

کری خواندن بلد نیستم اما گل می‌زنم و می‌بریم
امیدوارم در این بازی نتیجه‌ای در خور شان استقلال کسب کنیم تا هواداران شاد شوند و در بازی آخر روحیه خوبی کسب کنند. من نه کری خواند بلد هستم نه ادعایی دارم اما تمام توانم را در زمین به کار خواهم برد تا تیم نتیجه بگیرد و از شرمندگی هواداران بیرون بیاییم و آنها را خوشحال کنیم. اگر این مساله با گلزنی من هم همراه باشد که بهتر خواهد بود.

انتقادات را قبول ندارم چون...
من این انتقادات را قبول ندارم دلیلش هم کاملا واضح است. وقتی چند هافبک در زمین حضور دارند همه باید به هم کمک کنند و تلاش کنند تیم موفق شود. من به تنهایی نمی توانم هم در فاز دفاع باشم و هم در فاز حمله کمک کنم. نمی‌توانم هم توپ‌گیری کنم و هم در ساختار دفاعی باشم و تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام دهم. وقتی در بازی حریف با 2-3 بازیکن به سمت من می‌آید و مقابل من حضور دارد چه باید کنم. همیشه تلاشم را کردم اما به نظرم ساختار دفاعی مشکل داشته است. شخص مقصر نیست و همه باید تلاش کنند و همه در کنار هم بدوند. خیلی وقت‌ها با هم نمی‌دویم و تلاش نمی‌کنیم و اگر این کار را انجام دهیم این مشکلات به وجود نمی‌آید.


شکست دور رفت را جبران می‌کنیم
من تمام تلاشم را می‌کنم و اگر سالم بودم و توانستم در ترکیب به میدان بروم از همه وجودم برای این بازی در زمین می‌گذارم و دستورات کادرفنی را انجام می‌دهم. این بازی شرایط خاصی خودش را دارد و اینقدر باید تلاش کنیم تا این بازی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم و شکست دور رفت را جبران کنیم.

تمام تلاشم را می‌کنم در زمین حاضر شوم
در طی دور روز گذشته در کلینیک حاضر شدم و زیر نظر دکتر نوروزی کار مداوای پایم را انجام دادیم. روز گذشته نیز دویدن را آغاز کردم و امیدوارم بتوانم شرایطم به گونه‌ای باشد که به این بازی حساس برسم. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که دردم کمتر شود و بتوانم در زمین حاضر شوم از تمام وجودم در زمین خواهم گذاشت. اگر مشکلی برایم پیش بیاید ایرادی ندارد اما دوست دارم این بازی در زمین حاضر شوم.

وظیفه من در استقلال گل زدن نیست
یکی از بهترین فصول فوتبالی‌ام را از نظر گلزنی پشت سر گذاشتم. در زمان حضورم در سپاهان در بهترین شرایط 7 گل زده بودم اما امسال تا به اینجا 9 گل زده‌ام و چند توپم را نیز دروازه‌بانان با واکنشی باورنکردنی برگشت داده‌اند. از بدشانسی‌ام نیز چند بار به تیرک دروازه زده‌ام. اگر خوش‌شانس بودم می‌توانستم خیلی بیشتر از این گل بزنم. برای هر بازیکنی گلزنی اهمیت دارم و مطمئنا من هم خوشحال می‌شوم گل بزنم. اما وظیفه من با توجه به پستم گل زدن نیست و وظایف من در پاس دادن، توپ‌گیری و کمک به دفاع و حمله تعریف شده است. وظیفه من گل زدن نیست و بعضی اوقات خدا به من کمک می‌کند و خوش‌شانس هم هستم و شانسی هم شده توپ هایم به گل تبدیل می‌شود و خوشحالم هواداران با گل‌هایم شاد شوند.


گل‌هایم را در دربی دو رقمی می‌کنم
گل زدن من در دربی زیاد مهم نیست. ان‌شاالله تیم برنده شود و گل زدن من مطمئنا در دربی مهم نیست. تلاشم را می‌کنم گل بزنم و لذت خاصی مطمئنا خواهد داشت. امیدوارم تیم برنده شود و این از همه چیز مهم‌تر است. شادی گل؟ برنامه خاصی ندارم و هر بازی با توجه به شرایط چیزی که در آن لحظه در ذهنم است را به عنوان شادی گل انجام می‌دهم. برای دربی هم نقشه‌ای ندارم و اگر گل بزنم هر چیزی که در آن لحظه به ذهنم رسید را انجام می‌دهم و شاید یک کارهایی انجام دهم. من همیشه بعد از گل‌هایم خدا را شکرگذاری می‌کنم که کمک کرده گل بزنم و موفق باشم.

فصل بعد در استقلال نیستم
برای فصل بعد علیرغم صحبت‌هایی که می‌شود من قراردادی با باشگاه ندارم. قراردادم با استقلال یک ساله است و بعد از بازی با پرسپولیس بازیکن آزاد می‌شوم. در ذهنم این است که به خارج بروم و فوتبالم را ادامه دهم و اگر پیشنهادی داشته باشم به آن فکر می‌کنم و اگر نتوانستم به پیشنهادات داخلی‌ام هم فکر می‌کنم. فعلا تمرکزم روی بازی با پرسپولیس است و بعد از آن بعنوان بازیکن آزاد تصمیم خواهم گرفت. هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و اولویتم پیشنهادات خارجی است و در مورد پیشنهادات داخلی هم باید بعد از بازی با پرسپولیس فکر خواهم کرد.

با خداحافظی نکونام، هدفم تیم ملی است
من همیشه در این چند ساله تلاشم را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انجام می‌دادم و هیچ وقت اعتراضی نکردم. تمام تلاشم کردم که برای تیم ملی کشورم مفید باشم و تلاشم را کردم و در تیم ملی هم حضور داشتم. حالا هم با خداحافظی آقای نکونام تلاشم را بیشتر خواهم کرد و به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم و مطمئنا تلاشم را بیشتر خواهم کرد و رقبای زیادی دارم و به هدفم در تیم ملی هم برسم.

استقلال از هیچ کس حمایت نشد و کاملا غریب بود
استقلال و پرسپولیس حاشیه‌های خاص خودشان را دارند. من از نظر شرایط تیمی در استقلال راحت بودم اما درباره حاشیه‌ها باید بگویم تیم خیلی در این فصل غریب بود. استقلال را تنها گذاشتند و کسی حمایت نمی‌کرد. تیم روحیه نداشت و نمی‌خواستند تیم نتیجه بگیرد! واقعا تیم را در این فصل غریب دیدم. در تمام طول فصل نه کسی از تیم حمایت کرد و نه کسی خواست به ما روحیه بدهد و غریب بودیم. ناراحتی من هم این بود که علیرغم اینکه نتایج ضعیفی گرفتیم که با این شرایط حق ما نبود اما غریبه بودن تیم اذیت‌مان کرد و تحت فشار قرار گرفتیم.

فقط برای عرق و تعصبی که داشتیم در زمین حاضر می‌شدیم
هیچ بازیکنی برای پول بازی نمی‌کند. بازیکنان خارجی حرفه‌ای هستند و همه چیز برای‌شان مشخص است اما در ایران مطمئنا بازیکنان شرایط این دو تیم را می‌دانند و با علم به این موضوع تیم‌شان را انتخاب می‌کنند. ما با توجه به عرق و غیرتی که داریم برای پول بازی نمی‌کنیم. ممکن است در طول هفته و حتی دقایقی قبل از بازی این مسائل از نظر روحی و ذهنی ما را دچار مشکل کند اما وقتی وارد زمین می‌شویم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا موفق باشیم و برنده از زمین خارج شویم. هیچ کس در آن لحظه به پول فکر نمی‌کند اما مطمئنا این دغدغه‌ها در طول هفته بازیکن را اذیت می‌کند و این نتایج را رقم نمی‌زد.


ان‌شاالله هر سه مهاجم ما در دربی گل بزنند
هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه دقیق دربی را پیش‌بینی کند اما تلاش می‌کنیم تیم برنده شود و هر کسی گل بزند خوشحال خواهیم شد. هر بازیکنی از مدافع تا هافبک‌ها گل بزند خوشحال می‌شویم اما به شخصه دوست دارم در این بازی فورواردهای ما گل بزنند. آقا رضا و سجاد و آرش حق‌شان است در این بازی گل بزنند و امیدوارم با گلزنی آنها برنده شویم. انتظار از آنها بیشتر است و همه آنها را دوست دارم و ان‌شاالله هر سه نفر گل بزند تا بیشتر خوشحال شوم.