• دانلود سریال آسمان من با لینک مستقیم کیفیت عالی

    mihand.ir/دانلود-سریال-آسمان-من/
    دانلود رایگان سریال آسمان من با لینک مستقیم با کیفیت عالی Tvrip دانلود مستقیم سریال اسمان من درحال پخش از شبکه افق سیما دانلود سریال نوروزی آسمان من با فرمت.
  • دانلود سریال آسمان من | دانلود روز | دانلود فیلم جدید

    dlrooz.ir/دانلود-سریال-آسمان-من/
    دانلود سریال آسمان من با لینک مستقیم,دانلود رایگان تمامی قسمت های سریال آسمان من کیفیت عالی, سریال شبکه 1 یک هر شب به نام آسمان من با حجم کم mp4,
  • دانلود رایگان سریال آسمان من با کیفیت عالی HD

    www.doostiha.ir/1394/01/03/دانلود-سریال-آسمان-من.html
    ۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رایگان سریال جدید و فوق العاده زیبای آسمان من با کیفیت عالی 720p HD با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم 480p با فرمت MP4 قسمت ...
  • سریال آسمان من قسمت هفتم - آپارات

    www.aparat.com/v/Q2kZ1/سریال_آسمان_من_قسمت_هفتم
    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویدئوها - videoha.ir سریال آسمان من قسمت هفتم * شبکه افق * نوروز94 * / کیفیت بهتر: http://www.namasha.com/v/j4Gc1wJl سریال آسمان من قسمت هفتم سریال آ. ... دانلود نرم افزار موبایل. تمام حقوق این سایت متعلق به آپارات می باشد.
  • دانلود سریال آسمان من با کیفیت عالی - دانلود آهنگ جدید

    www.shikahang.ir › سریال
    دانلود سریال آسمان من با کیفیت عالی دانلود سریال آسمان من با لینک مستقیم سریال آسمان من دانلود سریال آسمان من عکس های آسمان من دانلود پشت زمینه سریال آسمان من ...
  • دانلود سریال آسمان من - دانلود آهنگ جدید

    www.topseda.ir/tag/دانلود-سریال-آسمان-من/
    دانلود سریال آسمان من با لینک مستقیم و کیفیت عالی اماده دانلود میباشد تمامی قسمت های منتشر شده سریال آسمان من.
  • دانلود سریال آسمان من - دانلود فیلم

    www.pelanhaa.ir/دانلود-سریال-آسمان-من/
    دانلود آسمان من, دانلود رایگان سریال آسمان من با حجم پایین, دانلود رایگان سریال ایرانی آسمان من, دانلود سریال آسمان من با لینک مستقیم, دانلود سریال آسمان من با.
  • دانلود سریال آسمان من با کیفیت HD | مجله اینترنتی یک نت

    www.yeknet.ir/node/746175/دانلود-سریال-آسمان-من-با-کیفیت-hd
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Download Serial asmane man ,دانلود رایگان سریال آسمان من, دانلود سریال آسمان من ,دانلود سریال آسمان من با حجم کم, دانلود سریال آسمان من با فرمت ...
  • دانلود سریال آسمان من - دانلود رایگان امپراطور

    www.empratoor.com/2936/دانلود-سریال-آسمان-من/
    برچسب‌ها : آسمان من بازیگران آسمان من بازیگران سریال آسمان من خلاصه آسمان من خلاصه داستان سریال آسمان من دانلود آسمان من با لینک مستقیم دانلود آسمان من با کیفیت ...

دانلود سریال آسمان من با کیفیت عالی

www.persidl.ir/دانلود-سریال-آسمان-من.html
دانلود رایگان سریال آسمان من با کیفیت عالی TVRip با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4.

دانلود سریال آسمان من

دانلود سریال آسمان من با کیفیت بالا و عالی و لینک مستقیم و رایگان

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند صابرفان

به همراه نسخه کم حجم

قسمت 20 درج شد

Aseman-Man

کارگردان: محمدرضا آهنج | سال تولید: 1393 | سال انتشار: نوروز 94

پخش از: شبکه افق | تعداد قسمت ها: 15 قسمت | مدت: 45 دقیقه

کیفیت: TVRip | فرمت: MP4 | حجم: 250 مگابایت

خلاصه داستان سریال آسمان من:

در امنیت پرواز یک اصل ثابت است، حفاظت از هواپیما … اما بی نهایت، بی نهایت اتفاق وجود دارد که ممکنه همه‌ ی آنها فقط یک بار بیافتند. فقط یک بار. بالا تو آسمان، یا اینجا روی زمین، فقط یک بار فرصت است برای انجام درست ترین کارد … فقط یک بار

بازیگران:

دانیال حکیمی، حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، حمید عطایی، امین حیایی، حامد بهداد، پژمان بازغی، سروش صحت، رحیم نوروزی، عمار تفتی، ویدا جوان، سودابه بیضایی، الهام چرخنده، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، چکامه چمن ماه، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، رامسین کبریتی، امیرکاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، احمد نجفی، امیرحسین مدرس، افشین زی نوری و امیر آقایی

دانلود قسمت 1

دانلود قسمت 2

دانلود قسمت 3

دانلود قسمت 4

دانلود قسمت 5

دانلود قسمت 6

دانلود قسمت 7

دانلود قسمت 8

دانلود قسمت 9

دانلود قسمت 10

دانلود قسمت 11

دانلود قسمت 12

دانلود قسمت 13

دانلود قسمت 14

دانلود قسمت 15

دانلود قسمت 16

دانلود قسمت 17

دانلود قسمت 18

دانلود قسمت 19 | نسخه کم حجم

دانلود قسمت 20 | نسخه کم حجم