• ۲۶ دقیقه پیش - پاسخ تمام سوالات کنکوری‌ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه دریافت کارت تا چگونگی شرکت در آزمون. داوطلبان کنکور در فاصله تنها 6 روز مانده به آزمون ...
  • ۱۳ دقیقه پیش - تلکس دولت بهار: پاسخ تمام سوالات کنکوری‌ها پیرامون آزمون سراسری ... نقل از فارس، داوطلبان کنکور که حالا کمتر از یک هفته تا بزرگ‌ترین آزمون دوره تحصیل ... چگونگی کارت شرکت در آزمون را دریافت کنیم؟ ... شرایط دو کارته‌ها و سه‌ کارته‌ها.
  • پاسخ تمام سوالات کنکوری ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه دریافت کارت تا چگونگی شرکت در آزمون. زمان دریافت خبر : جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:47. داوطلبان کنکور ...
  • پاسخ تمام سوالات کنکوری ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه ...

    khabarfarsi.com/n/13024242
    ۴ دقیقه پیش - پاسخ تمام سوالات کنکوری ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه دریافت کارت تا چگونگی شرکت در آزمون. خلاصه خبر. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ...
  • پاسخ تمام سوالات کنکوری‌ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه دریا...

    www.khabarjoo24.ir/19112949-پاسخ%20تمام%20سوالات%20کنکوری‌ها...
  • داوطلبان کنکور در فاصله تنها 6 روز مانده به آزمون سراسری به دنبال اطلاعاتی در رابطه با چگونگی دریافت کارت آزمون، حضور در آزمون و چگونگی طرح سوالات هستند. ... پاسخ تمام سوالات کنکوری‌ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه دریافت کارت تا چگونگی شرکت در. صفحه نخست درباره ما آخرین اخبار ارتباط با ما RSS خبر گزاری ها.
  • پاسخ تمام سوالات کنکوری‌ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه دریافت کارت تا چگونگی شرکت در آزمون.
  • پاسخ تمام سوالات درباره کنکور سراسری 94 - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار عمومی
  • ۷ دقیقه پیش - داوطلبان کنکور که حالا کمتر از یک هفته تا بزرگ‌ترین آزمون دوره تحصیل ... به دنبال اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کارت و چگونگی حضور در آزمون هستند. ... کارت‌های‌ شرکت در آزمون برای‌ تمام داوطلبان‌ آزمون‌ سراسری سال 1394 از روز ...
  • ۴ روز پیش - صفحه اصلی; امتحانات نهایی خرداد94 سئوال و پاسخ ... سنجش آموزش کشور پیرامون نحوه دریافت کارت آزمون کنکور سراسری در ... نحوه دریافت کارت و چگونگی رفع نقص. کارت‌های‌ شرکت در آزمون برای‌ تمام داوطلبان‌ آزمون‌ سراسری سال 1394 از روز ... می‌شود از 17 تا 27 خرداد به صورت اینترنتی علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.
  • کنکور

    konkur.in/
  • مهندس دربندی پاسخ به سوالات کنکور 92 با روشهای شگفت انگیز فرآیند پاسخ .... انتشار اطلاعیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94 تا دو هفته آینده. 12 خرداد 1394.
او تا امروز چهار بار بر سر جلسه کنکور کارشناسی ارشد حضور یافته و گاهی به خاطر سوالات آسان، گاهی به خاطر سوالات مشکل و گاهی هم به خاطر آماده ... اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون نحوه دریافت کارت آزمون کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش منتشر شد. ... به گزارش ایسنا، حسین توکلی گفت:کارت شرکت در آزمون سراسری 94 .
  • آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 94 / دانلود دفترچه ثبت نام ...

    pnuna.com/1393/11/آغاز-ثبت-نام-کنکور-سراسری-سال-94-دفترچه.html
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هزینه ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 به ازای شرکت در هر یک از گروه ... آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت نام‌ و هم‌ چنین‌ شرایط و ضوابط شرکت در‌ آزمون‌ ... مشمول احتساب سوابق تحصیلی، شامل دیپلمه‌های سال 1384 تا سال 93 با ... 6- حاضر شدن در محل‌ و حوزه امتحانی تعیین‌ شده در کارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات.
  • ۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آغاز برگزاری آزمون سراسری ۹۳ از فردا تمام آنچه یک داوطلب کنکور باید بداند/از نحوه ... ‌کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۳ و برگ راهنمای مربوط از روز یکشنبه اول ... چگونگی دریافت کارت آزمون اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ، نحوه .... وی در پاسخ به سوال یکی از داوطلبان کنکور سراسری مبنی بر اینکه سوالات ...
  • ۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5- پرینت کارت‌ شرکت در‌ آزمون، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش ... 6- حاضر شدن در محل‌ و حوزة امتحانی تعیین‌ شده در کارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات. ... متقاضیان ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1394، با دریافت دفترچه راهنمای ... تبصره 5- در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه آزاد ...
  • پیﺶ ﺩﺍﻧﺸگهی ﻫﺎ. کﻨکﻮﺭی ﻫﺎ. 6. ﻧــــﻮﺑـﺖ. ﺁﺯﻣـــــﻮﻥ. ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍی. 4. ﺟـﺎﻣــــــﻊ. ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﻪ ... دفترچه سوالات آزمون‌ ورودی تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال‌ 1394 · هشدار ... سراسری. اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره:‌ تاریخ‌، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1394 · نحوه اعمال سوابق ...
  • اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام ، شرایط و ضوابط کنکور ...

    www.kanoon.ir › اخبار › کنکور و پذیرش دانشجو
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5- پرینت کارت‌ شرکت در‌ آزمون، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ... در محل‌ و حوزة امتحانی تعیین‌ شده در کارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات. ... 1- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1394: ... ثبت‌نام آزمون مذکور باشند و ثانیاً حداکثر تا تاریخ 30/11/1393 نسبت به .... سوال اکثر دانش آموزان بود!
  • سازمان سنجش - کانون فرهنگی آموزش

    www.kanoon.ir/main/سازمان%20سنجش.htm
  • اطلاعیه سازمان سنجش درباره ثبت نام ، شرایط و ضوابط کنکور 94 .... سوالات کنکوری ها و پاسخ های دکتر توکلی،مشاور عالی سازمان سنجش ... سازمان سنجش در آخرین روز باقی مانده تا برگزاری آزمون سراسری 92، به کنکوری‌ها توصیه می‌کند که روز قبل از آزمون را به استراحت و تفریح ... اطلاعیه ‌سازمان‌ سنجش‌ درباره کارت شرکت در کنکور 92.
  • ۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام آزمون سراسری سال 92 به سایت سنجش ... سوالاتی دارم که هیچ کس به صورت واضح پاسخگوی من نیست. ... تا پایان روز پنج شنبه 3/12/1391 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ... وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره پرونده و رمز ورود) اقدام نمایند.
  • مرجع وب فارسی - همه چیز کنکور ارشد الهیات | جستجو |

    kacc.ir/list/همه+چیز+در+مورد+کنکور+ارشد+الهیات.html
  • برگزاری ارشد دانشگاه آزاد 94 توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد توزیع ... کارت آموزش کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 94 ... دانلود سوالات و پاسخ تشریحی کنکور سراسری سال ۸۵ رشته ریاضی ... تا امسال سهم سوابق تحصیلی 25% بود که کنکور 94 بصورت تاثیر مستقیم دراومد.
  • استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 94 + بحث و تبادل ...

    www.estekhtam.com/استخدام-دستگاه-های-اجرایی-کشور-94/
  • ۵ روز پیش - سوالات استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ۹۴ دریافت کارت آزمون ... مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که کارت شرکت در آزمون و برگ ... متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۴، ضرورت دارد تا ساعت ۲۴ روز ... توکلی به داوطلبان این آزمون توصیه کرد که پس از دریافت کارت شرکت در آزمون خود تمامی ...
  • پاسخ تمام سوالات کنکوری ها پیرامون آزمون سراسری/از نحوه ...

    khabar.parsijoo.ir/showNewsPost.pj?...پاسخ+تمام+سوالات+کنکوری...پی...
... فارس داوطلبان کنکور که حالا کمتر از یک هفته تا بزرگ ترین آزمون دوره تحصیل خود فاصله دارند این روزها به دنبال اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کارت و چگونگی ..
نسخه چاپیارسال به دوستان
نشست اندیشکده شورای روابط خارجی با حضور مقامات سعودی و اسرائیلی
تل‌آویو: با عربستان در مورد ایران مذاکره کردیم/نماینده ریاض: به دنبال تغییر نظام ایران و تشکیل کشور کردی هستیم/شاپیرو: هند، ایتالیا و چک میزبان دیدارهای دوجانبه بوده‌اند

مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در نشستی در واشنگتن ایران را تهدید مشترک علیه تل آویو و ریاض معرفی کرد و گفت تل‌آویو و ریاض ماه‌هاست که با هم به صورت محرمانه در مورد ایران گفت‌وگو می‌کنند.

خبرگزاری فارس: تل‌آویو: با عربستان در مورد ایران مذاکره کردیم/نماینده ریاض: به دنبال تغییر نظام ایران و تشکیل کشور کردی هستیم/شاپیرو: هند، ایتالیا و چک میزبان دیدارهای دوجانبه بوده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دوری گلد» مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در نشست اندیشکده شورای روابط خارجی، در واشنگتن، ایران را تهدید مشترک علیه این رژیم و عربستان دانست.

این نشست با حضور مقامات عربستان با محور مذاکرات هسته‌ای ایران برگزار شد. قبل از «دوری گلد» یک مقام عربستان سعودی سخنرانی کرد.

 

«انور اشکی»، از مقامات نزدیک به خاندان آل‌سعود در نشستی در اندیشکده آمریکایی شورای روابط خارجی آمریکا گفت صلح با اسرائیل و تغییر رژیم ایران برای امنیت منطقه ضروری است.

انور اشکی، 72 ساله، سمت‌های گوناگونی در عربستان داشته و هم‌اکنون مدیر مرکز تحقیقات راهبردی در جده عربستان است. پایگاه خبری «آی‌24» ساعاتی پیش دیدار او با «دوری گلد»، مدیر کل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی را «دیدار بلندپایه مقامات اسرائیل و عربستان» توصیف کرد و در معرفی او نوشت او از افراد نزدیک به خاندان سلطنتی عربستان است.

در بخشی از این نشست، گلد اذعان کرد که مقامات سعودی و اسرائیلی از اوایل سال 2014 دیدارهای محرمانه‌ای برای رایزنی در خصوص «تهدید ایران» داشته‌اند.

به نوشته پایگاه خبری بلومبرگ، گلد در مورد این دیدارها گفت: «اینکه امروز ما (نماینده اسرائیل و عربستان) اینجا هستیم، به این معنی نیست که ما تمام اختلافاتی که طی سال‌ها داشته‌ایم را برطرف کرده‌ایم. اما امیدواریم در سال‌های آینده این اختلافات را به طور کامل حل کنیم.»

اشکی در بخش دیگری از این نشست گفت وی، که عملا به نمایندگی از ریاض در این نشست حضور پیدا کرده بود، طرحی هفت بندی برای خاورمیانه دارد. تغییر نظام ایران و تشکیل کشوری کردی از جمله بندی‌های این طرح بود که مشاور سابق بندر بن سلطان در این نشست ارائه کرد. 

همزمان پایگاه بلومبرگ به نقل از «شیمون شاپیرا» ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل، نوشته است که مقامات سعودی و اسرائیلی طی 17 ماه گذشته، 5 دیدار محرمانه در هند، ایتالیا و جمهوری چک داشته‌اند. شاپیرا در این رابطه گفته است: «فهمیدیم که مسائل و چالش‌های مشترکی پیش رو داریم.»

انتهای پیام/ا.

  • کنکور،جزوه،گزینه دو،دانلود،رایگان،نمونه سوال،گاج،قلم ... عنوان, پاسخ, بازدید, آخرین ارسال ... تاریخ‌ و نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ ... معاون وزیر آموزش و پرورش: معلمان حق دارند فضایی برای اعتراض داشته باشند .... (شامل ۱۱ درس ) سوالات هر درس شامل تمام حالت های طرح سوال از ابتدا تا بدین روز ...
  • همیار کنکور | آخرین اخبار کنکور,برنامه ریزی و مشاوره کنکوری,فیلم های آموزشی ... تمامی رشته ها .... تاریخ‌ و نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ ... چه کنیم تا در کنکور استرس کمتری داشته باشیم ... آموزش گام به گام نقاشی ۲۲ (لاک پشت نینجا) ... پاسخ به سوالات متداول کنکوریها / استاد افشار.
  • سازمان سنجش آموزش نحوه دریافت کارت آزمون کنکور سراسری سال ۹۴ را اعلام کرد ... دانلود رایگان نمونه سوال پیام نور با جواب ... دانشجوی ۸۰ ساله پیام نور دوباره در کنکور شرکت کرد · آخرین وضعیت بازنگری دو ... تکلیف رشته‌های دانشگاه‌آزاد تا پایان ماه مشخص می‌شود · مبنای طراحی سئوال درس آیین ... سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور.
  • تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 94 - دانلود ...

    bank-soal.blog.ir/.../تاریخ-دریافت-کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-سراسر...
  • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارت شرکت در آزمون سراسری از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش ... سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و برگزاری آزمون .
  • جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری 93 - تالار گفتگوی هم ...

    forum.hammihan.com › ... › دانشگاه و دانشجویان
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 15پست - ‏1 نویسنده
    جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری 93 مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبتنام ... تا 31 شهریور سال 93 اخذ میکنند، حق ثبتنام و شرکت در این آزمون را خواهند داشت. ... وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوطه از روز یکشنبه (اول تیرماه .... سوالات کنکوری ها و پاسخ های دکتر توکلی،مشاور عالی سازمان سنجش
  • اما به طور کلی سازمان سنجش آموزش کشور از بدو تاسیس تا کنون همواره در کنار ... و پاسخ آن را دریافت کنند زیرا ما شرایط این پاسخ گویی را به روش‌های مختلف ایجاد کرده‌ایم. ... وی اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون 17 خرداد سال 94 بر روی سایت سازمان سنجش ... شایان ذکر است نتیجه اولیه آزمون سراسری نیز هفته اول مرداد سال 94 برگزار می‌شود.
  • بیش از 70 درصد شرکت کنندگان می توانند در آزمون سراسری ...

    www.yjc.ir/.../بیش-از-70-درصد-شرکت-کنندگان-می-توانند-در-آزمون-س...
  • ۷ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وی گفت : آزمون سراسری در 346 شهرستان کشور و 26 حوزه در خارج از کشور 8 ، 9 و 10 ... خود را دریافت کرده اند بهتر است داوطلبان دریافت کارت خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند تا ... خدایی در خصوص شرایط بومی گزینی خاطرنشان کرد : فلسفه بومی گزینی این است که ... پاسخ های دکتر توکلی به سوالات کنکوری ها.
  • استخدام دانشگاه فرهنگیان در سال 94 | «ای استخدام»

    www.e-estekhdam.com/استخدام-دانشگاه-فرهنگیان/
  • ۱ روز پیش - برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه ... وب سایت ای استخدام برای تمام قبول شدگان در این آزمون آرزوی موفقیت و .... در ۱۶ رشته تربیت معلم و آموزش و پرورش است که از طریق کنکور سراسری دانشجویان آن پذیرفته می‌شوند. ..... زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
  • آزمون سنجش 15 خرداد 94 - صفحه اصلی

    asanproject.semnansrc.ir/list/آزمون+سنجش+15+خرداد+94.html
  • ۳ ساعت پیش - نمونه سوالات استخدامی “سازمان سنجش “با جواب , نمونه سوالات استخدامی ... انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری ۹۴ از روز یکشنبه ۱۷ خرداد تا چهارشنبه ۲۰ خرداد ۹۴ .... نحوه دریافت کارت آزمون کنکور سراسری اعلام شد سازمان سنجش آموزش ...
زمان دریافت کارت شرکت در کنکور سراسری ۹۴ اعلام شد. کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ روز یکشنبه ۱۷ خردادماه برای مشاهده و ... آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۴،تا ... نحوه تعیین روسای دانشگاه‌ها تغییر کرد ... پاسخ به سوالات متداول دانشجویان جدید الورود و آشنایی با برخی از ضوابط ...
  • زمان دریافت کارت شرکت در کنکور سراسری ۹۴ اعلام شد. کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ روز یکشنبه ۱۷ خردادماه برای مشاهده و ... آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۴،تا ... نحوه تعیین روسای دانشگاه‌ها تغییر کرد ... پاسخ به سوالات متداول دانشجویان جدید الورود و آشنایی با برخی از ضوابط ...
  • آزمون سنجش 15 خرداد 94 - صفحه اصلی

    asanproject.semnansrc.ir/list/آزمون+سنجش+15+خرداد+94.html
  • ۳ ساعت پیش - نمونه سوالات استخدامی “سازمان سنجش “با جواب , نمونه سوالات استخدامی ... انتشار کارت شرکت در آزمون سراسری ۹۴ از روز یکشنبه ۱۷ خرداد تا چهارشنبه ۲۰ خرداد ۹۴ .... نحوه دریافت کارت آزمون کنکور سراسری اعلام شد سازمان سنجش آموزش ...
  • در برگیرنده سوالات از کنکور 83 تا 92 داخل و حارج از کشور. برای مشاهده کامل موضوع، ... انتخاب رشته دانشگاه آزاد : تا اول شهریور 93 ... راهنمای انتخاب رشته کنکور93 ریـــاضی ( کانون فرهنگی آموزش) ( کلیک کنید) ... نکاتی پیرامون انتخاب رشته ( مشاوره گزینه دو) ( کلیک کنید) ... دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری 93 : کلیک کنید.
  • کنکوری های 94 - اخبار کنکور

    konkoria-93.blogfa.com/category/4
  • کنکوری های 94 - اخبار کنکور - اخبار کنکور,خلاصه دروس و نکات مهم کنکوری را در این ... امسال هم تا الان واحد های همدان و اراک برای رشته پزشکی و داروسازی قطعی شدن و ممکن .... مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ..... شرایط عجیب پیرامون نحوه پذیرش دوره چهل و یکم دستیاری، داوطلبین این آزمون و ...
  • رئیس اسکودا تشریح کرد زمان ثبت‌نام آزمون وکالت و نحوه تعیین تعــداد کارآموزان 09 خرداد ... امکان دریافت کارت آزمون ارشد آزاد تا یک ساعت قبل از آزمون 05 خرداد .... سوال : سوال:سلام من تازه قصد شرکت در آزمون ها ی وکالت رادارم آیا می توانم خودم را مطابق برنامه پیش ببرم ..... *لطفاً قبل از طرح سوال،سوالات و پاسخ های دیگران را مطالعه نمایید.
  • ۳ روز پیش - مبحث راهنما و مشورت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان جهت دانلود نمونه سوالات مصاحبه حضوری اینجا کلیک نمایید (همراه با پاسخ) .... در ۱۶ رشته تربیت معلم و آموزش و پرورش است که از طریق کنکور سراسری دانشجویان آن پذیرفته می‌شوند. ..... ه‍- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:.
  • ۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دکتر توکلی به بیش از 50 سوال کنکوری ها پاسخ داد. ... حالیکه آزمون سراسری گسترده است اما به هر حال اگر فردی در آزمون آزمایشی شرکت ... تحصیل حق شرکت در کنکور 91 را نداشته و برای کنکور 92 اگر شرایط آن را داشته .... از 30 خرداد ثبت نام آغاز و تا 6 تیر ادامه دارد که می توانید با مراجعه به باجه پستی و خرید کارت ...
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من دانشجوی پیام نور هستم و در آزمون 91 شرکت کردم حال اگر انتخاب رشته کنم و قبول نشوم و ... می خواستم سوال کنم اگر از 100 تا کد رشته ای که وارد می کنی هیچ کدوم رو قبول نشی سال .... برای مطرح کردن سئوالات و دریافت پاسخ تلفنی با این شماره تماس بگیرید ... در کنکور سراسری 92یا93میتوانم شرکت کنم (17051).
  • سوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تمام رشته ها ... 1- تعرفه ثبت نام دریافتی شرکت در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1394 به شرح جدول زیر تعیین ...
۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تمام آنچه یک داوطلب کنکور باید بداند/ از نحوه طراحی سؤالات تا وسایل ضروری جلسه آزمون ... ‌کارت شرکت در آزمون سراسری سال 93 و برگ راهنمای مربوط از روز یکشنبه اول تیرماه بر روی سایت ... چگونگی دریافت کارت آزمون .... وی در پاسخ به سوال یکی از داوطلبان کنکور سراسری مبنی بر اینکه سوالات کدام یک از دروس ...