حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود 4 میلیون کارمند دولت آمریکا فارس - 37 دقیقه قبل. برای مطالعه اخبار بیشتر به خبریست مراجعه نمایید.
نسخه چاپیارسال به دوستان
حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا

رسانه‌ها از حمله سایبری به دفتر «مدیریت پرسنل آمریکا» و وزارت داخله این کشور خبر دادند که در نتیجه آن اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند سابق و کنونی فدرال به سرقت رفته است.

خبرگزاری فارس: حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات آمریکایی از حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود 4 میلیون کارمند سابق و کنونی سازمانهای وابسته به دولت فدرال این کشور خبر دادند.

روز پنجشنبه به دنبال برخی اخبار درباره حمله سایبری به دو نهاد دولت آمریکا در ماه آوریل و شناسایی آن، روز پنجشنبه مقامات آمریکایی این خبر ر تایید کردند؛ خبری که بار دیگر بحث ضعف دولت آمریکا در تامین امنیت سایبری این کشور را تشدید کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات آمریکایی از حمله سایبری به دفتر «مدیریت پرسنل آمریکا» و وزارت داخله این کشور خبر دادند که در نتیجه آن اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند سابق و کنونی فدرال به سرقت رفته است.

هر چند پلیس فدرال آمریکا از درحال تحقیق بودن موضوع حمله سایبری خبر داده اما یک سناتور آمریکایی طبق روال قبلی مقامات این کشور، چین و هکرهای چینی را عامل این حمله دانسته اشت.

سفارت چین در آمریکا ضمن رد این ادعاها، خواستار کنار گذاشتن «پیش داوری‌ها» شده و چنین اتهاماتی را «غیرسازنده و غیرمسئولانه» خوانده است.

دفتر مدیریت خدمه نقش مرکز کارگزینی را برای دولت فدرال آمریکا بازی می کند. این سازمان برای کارمندان دولت برگه صلاحیت امنیتی صادر می کند و رکوردهای همه کارمندان دولت را تدوین و نگهداری می کند.

انتهای پیام/

هکرها اطلاعات مربوط به میلیونها کارمند فدرال آمریکا را سرقت کردند ... حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا ...
  • سایر رسانه ها - پرتال جامع زنجانت - نیازمندیهای زنجان ...

    zanjanet.ir/پورتال-شهروندان/سایر-رسانه-ها
  • ثبت اطلاعات مشاغل ... حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا · محمدرضا علیمردانی: بازیگر نقش بائو در «پایتخت ۴» هستم/ گریمی متفاوت ...
  • حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا

    vazeh.com/n-10320216_حمله-سایبری-و-سرقت-اطلاعات-حدود-۴-میلیون-...
  • ۱ ساعت پیش - حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکارسانه‌ها از حمله سایبری به دفتر «مدیرت پرسنل آمریکا» و وزارت داخله این کشور خبر ...
  • فارس نیوز · 10:03 -اطلاعات چهار میلیون کارمند آمریکایی هک شد / آفتاب نیوز .... 09:38 -حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا / فارس نیوز ...
  • ۳۱ دقیقه پیش - IR)، انجام یک حمله گسترده علیه کارمندان بخش دولتی آمریکا، از جمله مهمترین ... اطلاعات مربوط به چهار میلیون کارمند فعلی و سابق فدرال را سرقت کنند.
  • عکس لکسوس مدل ۲۰۱۶-داغ نیوز|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=414-x-sP-q403166_t_-o-alor...ia...
  • حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا · فیلم/ دیدنی های یک چاپارخانه و کاروانسرا · خداحافظی شهردار پرسابقه اصفهان و تشکیل دوباره سازمان ...
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اطلاعات پزشکی و خصوصی حدود ۴میلیون نفر در امریکا توسط هکرهای چینی و ... کارشناسان امنیت امریکایی معتقدند این سرقت توسط گروهی با نام APT۱۸ انجام شده که از سوی دولت چین حمایت می شوند. ... این سرقت اینترنتی بزرگترین حمله سایبری است که تاکنون از ... کارمندان چینی، بزرگ‌ترین تهدید سازمانی در جهان ...
  • اطلاعات چهار میلیون کارمند آمریکایی هک شد - مرجع مقالات و اخبار

    www.rahta.com/idn/.../اطلاعات_چهار_میلیون_کارمند_آمریکایی_هک_شد
  • ... آمریکا (اف.بی.آی) به رویترز گفته اند که نهاد و یا یک دولت خارجی در پس این حمله سایبری قرار دارد. ... حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا.
  • ۲ روز پیش - سرقت اطلاعات کارت های اعتباری ۴۰ میلیون مشتری در آمریکا ... و اعتباری حدود ۴۰ میلیون از مشتریان این فروشگاه را سرقت کرده اند. ... به سرقت این اطلاعات در طول ۱۱ ماه توسط یکی از کارمندان دپارتمان ضد تقلب این شرکت انجام می شد.
  • گوناگون - استان نیوز

    ostannews.com/default.aspx?template=ostanha
  • بالاترین جایگاهی که یک ایرانی در دولت آمریکا کسب کرده است متعلق به کیست؟ .... حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا :: خبرگزاری فارس ...
  • تسنیم - ۲۰ نکته ضروری در مذاکرات هسته ای - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/5561905/۲۰-نکته-ضروری-در-مذاکرات-هسته-ای
۱ ساعت پیش - حمله سایبری و سرقت اطلاعات حدود ۴ میلیون کارمند دولت آمریکا ... همدلى و همزبانى میان دولت و ملت ایران در بحث مذاکرات هسته اى بایسته و ضرورى است :
  • ۴ روز پیش - ... اطلاعات شخصی حدود یک میلیون و 250 هزار کاربر به سرقت رفته است. وی در یک کنفرانس خبری در توکیو درباره نحوه انجام این حمله سایبری گفت: این حمله ... بازکردن یک ایمیل حاوی بدافزار توسط یکی از کارمندان این سازمان انجام گرفته است. ... همشهری آنلاین: زنی آمریکایی یکی از نادرترین محصولات شرکت اپل،‌یک ...
  • همه آنچه باید درباره حملات سایبری به سونی بدانید - BBC ...

    www.bbc.co.uk/persian/arts/.../141220_l41_cinema_interview_whodunn...
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هکرها در جریان موج اولیه حملات سایبری خود تعدادی از ای میل ها حاوی جزییات گاه خجالت آوری از مکاتبات و اطلاعات ستاره های بزرگ سینمای آمریکا را به سرقت بردند و افشا کردند. ... شرکت سونی پیکچرز اختلالات جدی به وجود بیاید و کارمندان مجبور ... اشتراک اطلاعات منتشر و حدود یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شد.
  • حمله هکرهای چینی به امریکا - سامانه رصد اخبار فارسی ایرنا

    rasad.irna.ir/fullnews/512529255475.html
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اطلاعات پزشکی و خصوصی حدود ۴میلیون نفر در امریکا توسط هکرهای ... هدف حمله سایبری از چین قرار گرفت که در این سرقت اینترنتی اطلاعات ... معتقدند این سرقت توسط گروهی با نام APT۱۸ انجام شده که از سوی دولت چین حمایت می شوند. ... آزمون امنیتی مدیران برای بررسی میزان آمادگی کارمندان در مقابل حملات سایبری.
  • حمله موفقیت آمیز اخیر هکر ها به ATM و سرقت میلیون ها دلار - a2r

    a2r.ir/2015/03/15/حمله-موفقیت-آمیز-اخیر-هکر-ها-به-atm-و-سرقت-م/
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۲-دولت- ملت ها که پیشتر با مرزهای نفوذناپذیر به عنوان تنها بازیگران عرصه ... های آمریکایی به طور متوسط هر هفته شاهد ۱۰۲ حمله سایبری موفقیت آمیز ... با این توضیحات شاید بتوان phishing را سرقت اطلاعات اینترنتی با ... 18 فوریه ۲۰۱۵ این باند حدود ۱۰۰ بانک مختلف را هدف قرار داده و صدها میلیون دلار از آنها تنها منبع
  • اشراف: ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا تحت عنوان ارزیابی تهدیدات جهانی، نام ایران ... پردازش اطلاعات شخصی قابل شناسایی حساس که به مجوزهای امنیت ملی کارمندان دولت ... «از داخل چین» اطلاعات شخصی قابل شناسایی ۵/۴ میلیون نفر را به سرقت برده‌اند. ... دولت کره شمالی مسئول حمله سایبری به شرکت سونی پیکچرز در ماه نوامبر ۲۰۱۴ بود.
  • داستان حمله سایبری به سونی از ابتدا تاکنون | ترنجی

    toranji.ir/داستان-حمله-سایبری-به-سونی-از-ابتدا-تاک/
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک کارمند این شرکت به روزنامه لس آنجلس تایمز گفت: “ما حتی دستگاه ... اما در نهایت دولت کره شمالی به طور رسمی دخالت در این حملات سایبری را ... به نظر پلیس فدرال آمریکا دولت کره شمالی با این حمله ارتباط داشته است. ... هکرها چه سرقت کردند؟ ... اشتراک اطلاعات منتشر و حدود یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شد.
  • خسارت ۴۰۰ میلیارد دلاری هکرها به اقتصاد جهان - اقتصاد ایرانی

    www.ireconomy.ir/.../خسارت+۴۰۰+میلیارد+دلاری+هکرها+به+اقتصاد+جها...
  • ۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هرچند زمانی امریکا یکه تاز عرصه حملات سایبری و سرقت اطلاعات از گوشه ... شکاف اطلاعاتی رسیده است درحالی که این رقم در سال گذشته حدود 1/3 میلیون دلار بود. ... در ماه مه، 5 کارمند دولتی چین متهم شدند که علیه 6 شرکت امریکایی حملات ...
  • حمله هکرهای چینی به امریکا - ictfeeds.ir

    ictfeeds.ir/35624/حمله-هکرهای-چینی-به-امریکا.html
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اطلاعات پزشکی و خصوصی حدود ۴میلیون نفر در امریکا توسط هکرهای چینی و در ... این سرقت اینترنتی بزرگترین حمله سایبری است که تاکنون از سازمان های بهداشتی و درمانی انجام شده است. ... به طوری که دولت امریکا پنج افسر ارتش چین را به جاسوسی سایبری متهم و سفیر ... اپل در حال استخدام کارمندان سامسونگ است.
  • ۴ روز پیش - حمله سایبری به سازمان بازنشستگی ژاپن و سرقت اطلاعات حساب های بانکی ... سازمان خدمات بازنشستگی ژاپن دوشنبه اعلام کرد درپی حمله سایبری به این مرکز ،اطلاعات شخصی حدود یک میلیون و ... این حمله که پنجشنبه کشف شد پس از آن آغاز شد که یکی از کارمندان یک ... آمریکا ۳ - ایران یک؛ دومین شکست شاگردان کواچ.
  • همه چیز درباره ماجرای حمله سایبری به شرکت Sony Pictures ...

    www.sakhtafzarmag.com › اخبار و مقالات › گوناگون › مطالب گوناگون
رتبه: ۴٫۶ - ‏۱۰ رأی
۲۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این حمله اطلاعات مهمی از این شرکت به سرقت رفت که از مهمت. ... 24 نوامبر (اوایل آذرماه) ، کارمندان شرکت سونی پیکچرز مثل همیشه وارد محل کار ... در این فیلم که هنوز به نمایش درنیامده ، دوتن از ماموران سازمان CIA آمریکا ماموریت